Przetargi.pl
Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 635 43 54 , fax. 0-42 635 43 25
  • Data zamieszczenia: 2011-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 635 43 54, fax. 0-42 635 43 25
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac budowlano - instalacyjnych w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22-26 w Łodzi Prace branży budowlanej 1. Malowanie ścian w aulach A0, A1, A3 2. Malowanie ścian w 18 salach dydaktycznych: 106, 109, 115, 205, 206, 207, 208, 209, 211, 215, 305, 306, 307, 308, 309, 311, 315, 316, pok. 158; 3. Malowanie sufitów w 5 salach: 205, 208, 305, 308, 315, pok. 158 4. Demontaż wykładziny dywanowej w pracowniach komputerowych nr 1 i 2 i pok.158, położenie wykładziny antyelektrostatycznej. Parametry wykładziny: - wykładzina igłowana w rulonie wykonana z włókien poliamidowych (wykładzina typu filc) - grubość całkowita 6,5 mm - ciężar całkowity 1450 g-m2 - klasyfikacja użytkowa 33 - antyelektrostatyczność <2,0kV - rezystancja pionowa <1 x 108 Ohm - odporność ogniowa klasa Bfl - S1 - tłumienie dźwięków około 22 dB 5. Demontaż wykładziny podłogowej w pokojach nr 14, 15, 16, 17, 18 Dziekanatu i ułożenie płytek gresowych na części podłogi od drzwi do lady. 6. Demontaż wykładziny podłogowej w korytarzu prowadzącym do bufetu na poz. -1 i ułożenie płytek gresowych. 7. Wymiana pękniętych płytek granitowych na posadzce w holu głównym na poz. -1. 8. Likwidacja pęknięć na ścianach w pokojach nr 18, 120, 202, 257 i ponowne przemalowanie poszczególnych ścian. 9. Wymiana pękniętych płyt kartonowo - gipsowych, okładzinowych na ścianach w korytarzu koło biblioteki na poz. -1 z wykonaniem gładzi gipsowych i odtworzeniem tynku mozaikowego. 10. Doklejenie odpadniętych cokołów z płytek gresowych. 11. Montaż kątownika ze stali nierdzewnej na uskoku na granicy gresu i kostki betonowej przy wejściu głównym. 12. Usunięcie przecieku ze szklanego dachu nad patio wewnętrznym. 13. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej - likwidacja zapadnięć kostki na terenie wokół budynku Wydziału Zarządzania; na schodach od strony Fizyki, na skarpie koło mostka. Poprawienie złego spadku kostki betonowej na schodach do portierni zewnętrznej, wyrównanie krawężników i wyrównanie kostki brukowej koło portierni zewnętrznej. 14. Wymiana pękniętej szyby w drzwiach klatki schodowej. 15. Wymiana wycieraczek ze szczotkami w profilach aluminiowych w wejściach do budynku. 16. Wykonanie i dostawa wyposażenia meblowego: szafka na sprzęt AV - 1 szt oraz biurko - 1 szt wg. zał 2b Arkusz kalkulacyjny - Biurko 160x 70x 75 z półką na klawiaturę oraz zasłoną zasłaniającego nogi od frontu o wys. 40cm. - rys. zał. nr 1 - Szafka na sprzęt AV z dwiema półkami o wymiarach 60 x 65x 70 - rys. zał. nr 1 Materiał na biurka i szafki: - płyta wiórowa melaminowana dwustronnie - kolor płyty buk - grubość blatów i konstrukcji biurek, grubość wieńców górnych i dolnych szafek - 25 mm - grubość korpusów i półek oraz półek na klawiaturę w biurkach - 18 mm - prowadnice półek na klawiaturę stalowe, rolkowe z blokadą w pozycji zamkniętej malowane proszkowo - wszystkie obrzeża ABS o gr. 2 mm w kolorze użytej płyty meblowej - zamki: zamek meblowe baskwilowe , np. haffele lub równoważne co najmniej w 3 punktach -zawiasy: stalowe, puszkowe samozamykające się -plecy szafek : z płyty melaminowanej dwu stronnej o grubości min 8 mm, wpuszczona w ręgi wieńców i boków szaf wg. Rysunku nr 58 - stopki meblowe: biurko - ślizgacze PCV, szafki - kula z regulacją w wieńcu dolnym -uchwyty: metalowe, kolor satyna, malowane proszkowo - regulacja półek - 3 położenia co 32 mm każda - przepusty na kable w blacie biurka - 1 szt., w ściankach szafki - 2szt. 17. Wymiana liter na tablicy informacyjnej zewnętrznej. 18. Wymiana wyposażenia w w.c. dla niepełnosprawnych na poz. -1; umywalki, muszli klozetowej i lustra. 19. Zamontowanie przedmiotu zamówienia tablic informacyjnych przy drzwiach do sal dydaktycznych. 20. Wykonanie drzwi przejściowych pomiędzy pok. 343 i 344; Urządzenia AV dla Wydziału Zarządzania załącznik nr 2c Opis do instalacji dla urządzeń audiowizualnych Sale 205 i 305 1. Zainstalowanie tablic sucho ścieralnych na ścianach po lewej stronie od drzwi wejściowych. 2. Zainstalowanie gniazd zasilających i komputerowych na ścianach pod tablicami w ich nowym miejscu. Sala 109 1. Zainstalować istniejący projektor multimedialny przy użyciu przedmiotu zamówienia uchwytu sufitowego oraz zainstalować przedmiot zamówienia ekran o napędzie elektrycznym. 2. Zasilanie do szafki sprzętowej przy stanowisku wykładowcy prowadzić z najbliższej rozdzielnicy jako wydzielony obwód, zabezpieczony wyłącznikiem P312 B16 30mA. W szafce obwód zakończyć gniazdem przenośnym wielokrotnym 6x2P+Z. 3. Do szafki sprzętowej doprowadzić z najbliższego punktu dystrybucyjnego dwie skrętki komputerowe UTP 4x2x0,5 kat 5e. W szafce zakończyć gniazdami RJ 45 kat 5e, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu. 4. Zasilanie ekranu wyprowadzić z istniejącego obwodu gniazd ogólnych. Sterowanie ekranem z przełącznika na ścianie w pobliżu okna. 5. Z szafki sprzętowej wyprowadzić wiązkę przewodów do projektora, długość wiązki do 15 m. Wiązka będzie zawierała: a. przewód zasilający OMY 3x1,5 mm2 zakończony gniazdem 2P+Z przy projektorze i wtyczką sieciową w szafce, b. przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w szafce i wtykiem DB15HD przy projektorze, c. przewód CV zakończony gniazdem RCA w szafce i wtykiem RCA przy projektorze, o parametrach nie gorszych niż Kramer BC1X59, d. przewód HDMI zakończony wtykami o parametrach nie gorszych niż Kramer C-HDMI/HDMI 50 HDCP compiliant lub równoważne, e. Wykonać instalację nagłośniającą zawierającą wzmacniacz liniowy, 4 głośniki sufitowe, mikrofon dynamiczny przewodowy. f. Zainstalować w szafce na sprzęt AV, przedmiot zamówienia wzmacniacz-rozdzielacz sygnału video 2 szt. : nie gorsze niż Kramer VP 211 K i VP 200 XL lub równoważny 2 6. Do projektora doprowadzić jedną skrętkę UTP 4x2x0,5 kat 5e z najbliższego punktu dystrybucyjnego. Przy projektorze skrętkę zakończyć wtykiem RJ45, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu. 7. Uchwyt sufitowy projektora. Zaczep uchwytu dostosowany do oferowanego projektora, (przegub umożliwiający precyzyjną regulację położenia projektora w poziomie i w pionie). Regulowana długość w zakresie 50 - 100 cm, gwarantowana przez producenta obciążalność nie mniej niż 20kg. Możliwość zamontowania osłony na przewody. Sale 01, 02, 05, 06, 07, 08, 1, 2. 1. Przedmiot zamówienia zainstalować tj. 8 szt uchwytów sufitowych do projektorów multimedialnych, które posiada Inwestor dla tych sal. Zaczep uchwytu dostosowany do istniejących projektorów, (Uzgodnić z Inwestorem). Przegub umożliwiający precyzyjną regulację położenia projektora w poziomie i w pionie. Regulowana długość w zakresie 50 - 100 cm, gwarantowana przez producenta obciążalność nie mniej niż 20kg. Możliwość zamontowania osłony na przewody. 2. Przedmiotem zamówienia są 2 szt. projektorów nie gorsze jak : Mitsubischi XD 280 V lub równoważne 3. Przedmiot zamówienia należy zamontować na przygotowanych uchwytach tj. 8 projektorów multimedialnych 4. W Sali Nr 1 wykonać instalację nagłośniającą składającą się ze: wzmacniacza mocy, 6 szt. głośników sufitowych, mikrofony bezprzewodowego z odbiornikiem. 3.1 Wykonawca winien sporządzić oferty cenowe wg kosztorysów nakładczych załącznik nr 7 dołączonych do SIWZ z podaniem cen jednostkowych robót ( ceny z narzutami) uwzględniając wszystkie elementy robót. 3.2 Podstawą do sporządzenia oferty jest: - Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wg załącznika nr 8 - Kosztorysy nakładcze robót załączone do SIWZ wg załącznika nr 7( przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy do wyceny)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000 zł (słownie zł cztery tysiące złotych) Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach