Gmina Michów ogłasza przetarg
- Adres: 21-140 Michów, Rynek I/16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8566001 , fax. 081 8566001 w. 29
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
Rynek I/16 I/16
21-140 Michów, woj. lubelskie
tel. 081 8566001, fax. 081 8566001 w. 29
REGON: 43101956600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl www.bip.lublin.pl/michow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 103183 L od km 3+480 do km 4+125 w m. Mejznerzyn oraz przebudowa ul. Zasadniej w Michowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 103183 L od km 3+480 do km 4+125 w miejscowości Mejznerzyn należy wykonać w następującym zakresie: Roboty przygotowawcze: -Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym 0,645 km Roboty ziemne -Roboty ziemne wykonane koparkami na odkład grunt kat I-III -Wykonanie wykopów mech. z transportem urobku na nasyp -Wykonanie nasypów mech. z gruntu uzyskanego z wykopu, formowanie i zagęszczenie -Wykonanie nasypów mech. z pozyskaniem i transportem urobku - dokop, formowanie, zagęszczenie Podbudowa: -Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie -Wykonanie warstwy z piasku do stabilizacji, grubość warstwy 16 cm -Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych (beton) -Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni ulepszonych (beton)emulsją asfaltową zużycie emulsji 0,7 kg/m2 2. Przebudowa ul. Zasadniej w Michowie: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Odwodnienie korpusu drogowego Podbudowa Nawierzchnia Elementy ulic 3. Inwentaryzację powykonawczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust 1ustawy Pzp, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mogącymi wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w specjalności drogowej - 1 osoba, oraz geodety posiadającego uprawnienia do wykonywania działalności geodezyjnej - 1 osoba, 3)Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą budowę lub przebudowę nawierzchni drogi o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 700 000,00 zł netto, 4)Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ) 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ) 3)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.2) 1 należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - (wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ) 4)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.2) 2 należy dołączyć: a)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót i geodety - (wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ); b)Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : - decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; c)Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko geodety posiada wymagane uprawnienia; -dokument stwierdzający nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii 5)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.2) 3 należy dołączyć: a)Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (700000,00 zł netto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - (wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SIWZ) 6)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.2) 4 należy dołączyć: a)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii Pod Zegarem ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 107351L od km 0+006 do km 0+306 w granicach istniejącego pasa drogowego, na działce nr1524 w miejscowości Tarnawka Pierwsza.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 106944 L w miejscowości Sporniak - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego Klubu Sportowego WŁÓKNIARZ
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodników w ciągu dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-25 - Budowa budynku remizy OSP w Ujściu wraz z obiektami towarzyszącymi - etap III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 107349L od km 0+005 do km 1+529 w granicach istniejącego pasa drogowego na działce nr 768 w miejscowości Tarnawka Druga.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2943L Księżpol - Obsza łączącej dwie drogi wojewódzkie nr 849 i nr 863 - ETAP II
Dodano: 2016-07-21