Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowej Kościelnicy” - Etap I

Gmina Ostaszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-112 Ostaszewo, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 471 328 , fax. 552 471 318
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostaszewo
    ul. Kościuszki 51
    82-112 Ostaszewo, woj. pomorskie
    tel. 552 471 328, fax. 552 471 318
    REGON: 17074790000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowej Kościelnicy” - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie zadania Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowej Kościelnicy” - Etap I. Zakres robót budowlanych obejmuje modernizację (przebudowę) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowej Kościelnicy” - Etap I , na działce nr 152,172/1, 122 : • - kategoria drogi – droga dojazdowa do gruntów rolnych • - szerokość jezdni 3,0 m • - szerokość poboczy 0,75 m • - długość drogi 502,88 m W związku z powyższym planuje się: • wykonanie nawierzchni jezdni z płyt drogowych typu YOMB 100x75x12,5 cm w układzie śladowym; • wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z gruntu z korytowania; • wykonanie wypełnień między płytami z gruntu z korytowania; • wykonanie zjazdów z płyt drogowych typu YOMB 100x75x12,5 cm; Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiar robót (zał. 1), Projekt drogowy (zał. 2), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (zał. 3). 3.2 Zamawiający wymaga udzielenia na okres minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczone od daty odbioru całości zamówienia, w tym zobowiązania do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Jednocześnie Zamawiający ustala 60 miesięczny okres rękojmi za wady. Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancji. 3.3 Prace mają być wykonane zgodnie z normami, w tym sztuką budowlaną, wedle powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju pracach, z materiałów własnych Wykonawcy. 3.4 Wykonawca we własnym zakresie wykona właściwą organizację robót zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ, urządzenie placu budowy, obsługę geodezyjną przedmiotu umowy. 3.5 W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt. 3.6 Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 3.7 Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami – Dokumentacją projektową , i Przedmiarem robót, 3.8 Materiały i urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 3.9 Wykonawca wykonuje i ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i czasowego projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem. Zabezpieczenia objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikacją zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy dróg dojazdowych do terenu budowy, które zostaną uszkodzone w związku z wykonywaniem robot budowlanych 3.10 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektów do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, tj. m.in. roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, koszty zorganizowania placu budowy, w tym: zaplecza budowy, wykonania niezbędnych badań, uzgodnień, sprawdzeń , opinii, obsługa geodezyjna. .Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót budowlanych wraz ze złożeniem materiałów do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Dworze Gdańskim. 3.11 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 3.12 W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej (projektach budowlanych, przedmiarach, STWIORB) nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania robót budowlanych. 3.13 W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4000,00 zł. (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ,z późn. zm). 2 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 71 8309 0000 0040 0057 2000 0060 Bank Spółdzielczy w Sztumie Filia Ostaszewo z dopiskiem na przelewie: „(nazwa Wykonawcy); wadium znak sprawy: SB.271.1.2020 – Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowej Kościelnicy „. Etap I 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w sekcji 8.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: -pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty -innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w osobnej kopercie umieszczonej w kopercie z ofertą, a jego kopia jako załącznik do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno jasno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach