Przetargi.pl
Modernizacja Pracowni RTG i USG - zakup ogólnodiagnostycznego cyfrowego aparatu rentgenowskiego

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 546 028, , fax. 178 546 028
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Rzeszowie
    ul. Hetmańska 120
    35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 546 028, , fax. 178 546 028
    REGON: 69069700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.womp-rzeszow.ires.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Pracowni RTG i USG - zakup ogólnodiagnostycznego cyfrowego aparatu rentgenowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Pracowni RTG i USG - zakup ogólnodiagnostycznego cyfrowego aparatu rentgenowskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w ZESTAWIENIU PARAMETRÓW TECHNICZNYCH- załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ oraz Programie funkcjonalno- użytkowym – załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach umowy dotacji „Modernizacja Pracowni RTG i USG - zakup ogólnodiagnostycznego cyfrowego aparatu rentgenowskiego„ Bezwzględnie wymagane jest posiadanie przez oferowane urządzenie aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace adaptacyjne pomieszczeń Zakładu RTG w ramach realizacji zadania, których zakres określa załącznik nr 7 do SIWZ. Program Funkcjonalno- Użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Wypełniony Formularz ofertowy 2. Wypełniony Formularz cenowy 3. Wypełnione Zestawienie parametrów technicznych - Załącznik Nr 5 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach