Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ STACJONARNEGO APARATU RTG Z PRZENOŚNYM DETEKTOREM CYFROWYM - 1 szt. dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. C. Skłodowskiej
    39460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462651 w. 120
    REGON: 56329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ STACJONARNEGO APARATU RTG Z PRZENOŚNYM DETEKTOREM CYFROWYM - 1 szt. dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z SIWZ Rozdział III.1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest „ DOSTAWA I MONTAŻ STACJONARNEGO APARATU RTG Z PRZENOŚNYM DETEKTOREM CYFROWYM - 1 szt.” dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Przez dostawę i montaż Zamawiający rozumie, dostarczenie, instalację i montaż nowego aparatu Rtg oraz dokonanie wszelkich ewentualnych przeróbek w obecnym pomieszczeniu Pracowni RTG w takim zakresie aby dostarczony aparat RTG mógł prawidłowo pracować i wraz z Pracownią RTG spełniał wszelkie wymagania określone przepisami prawa. 1.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również : a .Demontaż urządzenia RTG Multax 600 Typ X50A będącego obecnie na wyposażeniu Pracowni Rtg Zamawiającego wraz z jego utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Przebudowa kanałów kablowych dostosowująca stare kanały do nowego urządzenia RTG wraz z wymianą stalowych pokryw kanałów i remontem wykładzin typu tarket – na podstawie rozwiązań wykonawczych opracowanych przez dostawcę urządzenia lub wykonanie kanałów dedykowanych do zaoferowanego aparatu Rtg w formie rur PCV zalanych w posadce, zalanie starych kanałów i pokrycie całej posadzki nową wykładziną typu tarket. c. Wykonanie innych robót elektrycznych wynikających bezpośrednio z zainstalowania nowego RTG ( zamontowanie właściwych zabezpieczeń na poziomie rozdzielni i w sterowni urządzenia RTG, zintegrowanie sygnalizacji ostrzegawczej nad wejściem do pracowni). d. Wykonanie wszelkich robót wyburzeniowych (wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki ),malarskich, tynkarskich okładzinowych i naprawczych związanych z w/w zakresem robót. e. Malowanie pomieszczeń. f. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. g. Montażu i uruchomienie nowego aparatu Rtg . h. Wykonanie testów akceptacyjnych i specjalistycznych dla oferowanego aparatu wykonane po instalacji zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej . i. Wykonanie pomiarów dozymetrycznych w otoczeniu aparatu ( przez uprawnioną jednostkę). j. Przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji aparatu. k. Przeprowadzenie dodatkowego szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie .......dni od terminu zakończenia zamówienia ( w przypadku zaistnienia takiej konieczności) . l. Wykonawca wykona pełną integrację i podłączenie aparatu do posiadanego systemu PACS / RIS. m. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie wymagane przepisami prawa dokumenty wystawione przez Państwową Inspekcję Sanitarną pozwalające na użytkowanie zamawianego aparatu Rtg w pomieszczeniu Zamawiającego – Pracownia RTg na parterze budynku nr 2 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie przy ul. Kościuszki 1 w Nowej Dębie. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.– „Parametry Techniczno-Użytkowe” i nie mogą być gorsze. Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia jako parametry „wymagane” „graniczne” są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione i potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu (zainstalowaniu) ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 1.4. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz.211) tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby Zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. 1.5. Urządzenia muszą komunikować się z posiadanym przez Zamawiającego systemem PACS/RIS (ExPACS/Chazon produkcji Pixel Technology) za pomocą protokołu DICOM poprzez sieć LAN bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. W ramach wdrożenia Wykonawca dokona konfiguracji dostarczonych urządzeń do prawidłowej pracy z systemem PACS /RIS. Zamawiający potwierdza, iż jest w posiadaniu niezbędnych licencji na oprogramowanie PACS /RIS pozwalających na poprawną komunikację urządzeń z systemem. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla lekarzy i techników oraz użytkowników w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania w terminie ustalonym z Zamawiającym. 4. Dostawa wszystkich niezbędnych akcesoriów koniecznych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. 6. Wskazanym byłoby dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert na obiekcie w którym będzie zainstalowany aparat Rtg – plan posadowienia Załącznik Nr 11 do SIWZ (informacyjnie). Termin wizji lokalnej winien być uzgodniony z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym. 7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia: 1) karty gwarancyjne urządzeń, instrukcje obsługi lub DTR sprzętu i aparatury medycznej w języku polskim; 2) zabezpieczenie serwisu części zamiennych i napraw zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ww. Ustawy - Zamawiający wymaga wniesienia wadium i określa kwotę wadium zamówienia, w wysokości: 8 000,00 zł ( słownie : osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - sposób przekazania: na konto zamawiającego Bank PEKAO S.A. O/Tarnobrzeg nr 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu na rachunek Zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium, zgodnie z treścią art. 46 ww. Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej specyfikacji. 3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016r. poz. 1126). 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Podwykonawcy 10.1. Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2 pkt. 9b ustawy -Pzp Umowa o podwykonawstwo – umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 10.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 10.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 10.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 10.7. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10.8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą w szczególności: 11.1. Oświadczenie Wykonawcy, w przypadku zakwalifikowania asortymentu jako wyrób medyczny - iż zaoferowane wyroby posiadają odpowiednie dokumenty ( Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów) i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2017r. poz.211 ) dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do obrotu i stosowania. 11.2. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia); Wykonawca dostarczy karty katalogowe, ulotki/foldery , instrukcje - w języku polskim potwierdzające parametry oferowanego urządzenia określone przez Zamawiającego w Specyfikacjach parametrów techniczno - użytkowych ( Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku, kiedy oryginalne materiały informacyjne pochodzące od producenta, jako materiały do ogólnej dystrybucji mogą nie zawierać wszystkich szczegółowych danych parametrów technicznych wyszczególnionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza i uzna za wystarczające złożenie Oświadczenia Wykonawcy lub producenta o spełnieniu wymagań. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub Kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia z zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach