Przetargi.pl
Modernizacja pracowni Muzeum Podkarpackiego w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Piłsudskiego 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4321376 , fax. 013 4324301
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
    ul. Piłsudskiego 16 16
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4321376, fax. 013 4324301
    REGON: 00063063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pracowni Muzeum Podkarpackiego w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego wyposażenia: stół próżniowy1,5x2 m 1 kpl. odciąg stanowiskowy 1 szt. lampa UV kompaktowa 1 szt., kauter z termostatem i końcówkami 1 kpl., mikropiaskarka 1 szt. stół laboratoryjny przyścienny 1550 mm z nadstawką 1 kpl., suszarka laboratoryjna 115 l 1 szt., myjka ultradźwiękowa poj. 1 szt., mikroskop steroskopowy z systemem archiwizacji 1 szt. skrzynka do piaskowania 1 szt., piaskarka do czyszczenia metalu 1 kpl., polerka z odciągiem i pochłaniaczem 1 szt. dygestorium ceramiczne 1200 mm 1 szt. płyta grzewcza 1 szt. wanny kwasoodporne 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ, a w szczególności wykażą, że: -w ciągu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż 70.000 brutto) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i usługa ta została wykonana należycie -wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego ( referencje, zaświadczenie lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie zostało wykonane należycie) Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: -Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2, -Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu - zał. Nr 3, -Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 4, -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. -Wraz z dokumentami że zamówienie zostało wykonane należycie (np. protokół dostawy, referencje, zaświadczenia itp.) - zał. Nr 5, -Parafowany wzór umowy - zał. Nr 6, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Jeżeli, Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach