Przetargi.pl
Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych

Powiat Nyski ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska 33
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774085065
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nyski
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774085065
    REGON: 531412579
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych ”.Zakres przewidywanych prac w ramach zadania:1) Zadanie 1 DP 1524 O –na długości 990,0 m, 2) Zadanie 2 DP 1529 O – na długości 999,0 m, 3) Zadanie 3 DP 1531 O – na długości 990,0 m,4) Zadanie 4 DP 1533 O - na długości 990,0 m,5) Zadanie 5 DP 1542 O – na długości 990,0 m,6) Zadanie 6 DP 1609 O – na długości 990,0 m, 7) Zadanie 7 DP 1616 O – na długości 999,5 m,8) Zadanie 8 DP 1621 O – na długości 320,0 m, 9) Zadanie 9 DP 1623 O – na długości 990,0 m,10) Zadanie 10 DP 1633 O – na długości 990,0 m,11) Zadanie 11 DP 1637 O – na długości 990,0 m,12) Zadanie 12 DP 1648 O – na długości 990,0 m,13) Zadanie 13 DP 1667 O – na długości 990,0 m, W ramach przebudowy dróg zrealizowany zostanie zakres obejmujący:- nowe nawierzchnie jezdni,- umocnione pobocza,- oznakowanie pionowe i poziome,- odwodnienie.Zadanie realizowane będzie na obszarze całego powiatu (w większości gmin) w zróżnicowanym zakresie, dostosowanym do stanu technicznego dróg. 14) i inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA!!!!1) Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt. 2) Zadanie posiada :DOFINANSOWANIE INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR Edycja2/2021/9085/PolskiLad Kategoria obciążenia ruchem KR-3.Klasa drogi „Z”Szczegółowy zakres robót zawiera:1) przedmiar robót,2) STWiORW ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:1) Zachowania przepisów BHP,2) Styki nawierzchni należy wykonać za pomocą taśmy (łączenia).3) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt.6 , termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.4) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu i uzyska ich zatwierdzenie .Na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót związanych z modernizacja w/w odcinków dróg stałą organizację , 5) Roboty związane z modernizacją nawierzchni w/w dróg:- prowadzone na podstawie zgłoszenia art. 30 ustawy Prawo budowlane,6) Wykonawca opracuje harmonogram robót,7) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie remontu dróg odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),8) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,9) Przed przystąpieniem do prac związanych z modernizacja w/w dróg Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 15 grudnia 2022r. o godzinie 10:00.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:BANK SPÓŁDZIELCZY W OTMUCHOWIE: 26 8872 1026 0031 4947 2000 0360.Uwaga :Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową -w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednejz okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.8. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXI SWZ.9. Zatrzymanie wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niżw pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;9.3. Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie,4)zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenie wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 robotę budowlaną polegająca na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni bitumicznej i wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.Uwaga:1) W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej;2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polskiw dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności:1) kierownik robót drogowych – 1 osoba- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- doświadczenie zawodowe- co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień,- praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniach obejmujących budowę, przebudowę lub remont nawierzchni bitumicznej i o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto - jedno zadanie.Uwaga: W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz. 220).Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach