Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, 11 Listopada
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 2220680; 61 6648800 , fax. 61 6648800
- Data zamieszczenia: 2017-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
11 Listopada 16
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 61 2220680; 61 6648800, fax. 61 6648800
REGON: 63127663000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppsp-oborniki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczenia garażowego (małej wozowni) w Jednostce Ratowniczo – Gaśniczej i Komendzie Powiatowej PSP w Obornikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczenia garażowego (małej wozowni) w Jednostce Ratowniczo – Gaśniczej i Komendzie Powiatowej PSP w Obornikach obejmująca następujący zakres robót i dostaw: 1) wymiana 4 szt. bram garażowych w pomieszczeniu garażowym Komendy (małej wozowni), 2) naprawa tynków ze ścian i słupów konstrukcyjnych, 3) wykonane posadzki epoksydowej, 4) malowanie ścian i sufitów farbami wewnętrznymi lateksowymi wraz z przygotowaniem, powierzchni pod roboty malarskie (zastosowaniu na słupach i w miejscach wymagających szczególnej uwagi żółtych pasów ostrzegawczych), 5) przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, instalacji sieci strukturalnej, telewizji przemysłowej CCTV, systemu wyświetlania alarmów i dźwiękowego systemu powiadamiania, 6) wykonaniu instalacji odciągowej spalin, 7) wyposażeniu w pralnico-wirówkę oraz 2 szafy suszarnicze o pojemności min 4kg z półką do suszenia odzieży, butów i wieszakiem na rękawiczki. Wymagania techniczne dotyczące pralki przemysłowej do prania odzieży specjalnej: Pralka musi posiadać: - duży wyświetlacz oraz jedno pokrętło umożliwiające łatwy wybór programu, - możliwość wyboru języka menu, - przyciski szybkiego wyboru do obsługi najczęściej stosowanych programów oraz opcji szybkiego prania, - zestawy programów prania zoptymalizowane pod względem ekonomii, skuteczności i czasu - urządzenie waży wsad i odpowiednio dostosowuje ilość potrzeb wody oraz energii, - dozownik środka piorącego z czterema przegrodami na detergent w proszku lub w płynie, - konstrukcja drzwiczek z uszczelką i wytrzymałymi zawiasami przeznaczona do intensywnych zastosowań, - najważniejsze elementy wykonane ze stali nierdzewnej i galwanizowanej zapewniającej wysoki stopień ochrony przed korozją, Pojemność maks – 20 kg. Bęben o pojemności min. 180 l. Grzanie elektryczne o mocy 13 kW. Masa pralki maks – 230 kg. Pralkę należy dostarczyć, podłączyć do sieci i uruchomić, należy podłączyć dozowniki ze środkiem piorącym, dozowniki należy napełnić środkiem piorącym i impregnatem. W zestawie z pralką należy dostarczyć dwie szafy suszarnicze. Szafa musi spełniać min. wymagania: - szafa susząca jest wykorzystywana do skutecznego suszenia dużych lub delikatnych rzeczy, - ergonomiczna konstrukcja – wygodne umiejscowienie uchwytu i panelu sterowania, - brak akcji mechanicznej – urządzenie odpowiednie do wszystkich, także delikatnych części garderoby, takich jak rękawice, buty, - przerywacz obwodowy przerywa cykl suszenia w przypadku otwarcia drzwi, - z możliwością suszenia jednocześnie 6 kompletów ubrań specjalnych, - wyposażona w półkę do suszenia butów, wieszak na rękawiczki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej (w tym w przedmiarze robót) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA!!! Opis przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje wyłącznie część dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem tj. wydaniu dyspozycji dostawcy usług płatniczych przekazania kwoty określonej w ust. 1 z rachunku płatniczego lub rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27 - Adaptacja budynku pokoszarowego nr 7 na dydaktyczny na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Dodano: 2024-06-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rycerzew
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina
Dodano: 2024-06-25 - Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu.
Dodano: 2024-06-24 - budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
Dodano: 2024-06-24 - Naprawa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 264 Sławoszewek - Konin w km 0+445
Dodano: 2024-06-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3820P Barchlin - granica powiatu.
Dodano: 2024-06-22 - Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-21