Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń warsztatowych w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, przy ul. Żeromskiego 41

Powiat Dzierżoniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 831 67 89 , fax. 74 832 18 60
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Dzierżoniowski
    Rynek 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 831 67 89, fax. 74 832 18 60
    REGON: 890717817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń warsztatowych w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, przy ul. Żeromskiego 41
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja pomieszczeń warsztatowych w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie przy ul. Żeromskiego 41. 2. W ramach zadania planuje się remont dwóch pomieszczeń warsztatowych (pracowni diagnostyki samochodowej i warsztatu mechanicznego), w celu dostosowania ich do aktualnych potrzeb dydaktycznych. 3. Zakres prac remontowych obejmował będzie: - wymianę instalacji kanalizacyjnej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania (wymagane jest uruchomienie istniejącej kotłowni c.o. - po wymianie grzejników), - wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej, - podniesienie wysokości zamontowania instalacji sprężonego powietrza na odcinku o długości 10,28 m, - wymianę stolarki okiennej o pow. ok. 8,33 m2, - opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej i szafek o pow. ok. 58,99 m2, - wykonanie na „warsztacie samochodowym” ścianek z bloczków betonowych M-6 otynkowanych, o wys. 2,5 m, oddzielających stanowiska pomiarowe, - wykonanie tynków wewn. gr. 8 mm na ścianach – pow. ok. 45,51 m2, - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, szpachlowanie, przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń farbami emulsyjnymi, - wykonanie nowej posadzki przemysłowej z żywicy epoksydowej o powierzchni 227,60 m2. Posadzka ma być typu gładkiego. Powierzchnie pokryte gresem pozostają bez zmian. W pomieszczeniu spawalni nie będą wykonywane żadne prace remontowe, pozostaje posadzka cementowa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny ryczałtowej (brutto) należy określić na podstawie dokumentacji technicznej, siwz oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu zaplanowanych robót. 5. Dokumentację techniczną stanowią: - plany, rysunki, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - przedmiar robót, - Zamawiający informuje, że nie posiada schematu projektowanej rozdzielni. Każdy obwód zasilający maszyny planowane do zakupu powinien być wyposażony w zabezpieczenie dostosowane do mocy każdej maszyny. W rozdzielnicy zabezpieczenia do urządzeń silnikowych mają być nadprądowe. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający zgodnie z postanowieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pod kierownictwem następujące czynności w okresie realizacji robót budowlanych: 1) roboty instalacyjne elektryczne, 2) wykonanie podłogi. 8. W trakcie realizacji zamówienia, w okresie wykonywania robót budowlanych, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w siwz czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób, wykonujących wymagane w siwz czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 10. UWAGA! Ze względu na konieczność dostosowania terminów prac remontowych do prowadzonych zajęć dydaktycznych i egzaminów zawodowych na warsztatach, planuje się rozpoczęcie robót budowlanych w pomieszczeniu warsztatu samochodowego na dzień 4.06.2018 r. bez ograniczeń. Od 4.06.2018 r. do 8.06.2018 r. będą jeszcze trwały zajęcia na warsztacie mechanicznym, ale będzie możliwe tynkowanie ściany działowej na warsztacie mechanicznym, montaż instalacji c.o. i kanalizacyjnej. Od 11.06.2018 r. do 21.06.2018 r. – czasowe udostępnienie do remontu warsztatu mechanicznego. W dniach od 22.06.2018 r. do dnia 29.06.2018 r. prosimy o wstrzymanie prac remontowych na warsztacie mechanicznym, ze względu na konieczność przeprowadzenia egzaminów zawodowych. Od dnia 4.07.2018 r. całkowite udostępnienie do remontu pomieszczeń warsztatu mechanicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 1 do siwz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia np. poprzez wskazanie w formularzu nr 1 do siwz; Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach tych danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 7 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 6 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach