Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86134 Dragacz, Dragacz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
- Data zamieszczenia: 2017-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz
86134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
REGON: 53437400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Grupie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zadaniem pn.: Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Grupie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zabezpieczenie stolarki budowlanej folią polietylenową (malarską) na czas wykonawstwa robót, 2) gruntowanie i wyrównywanie podłoży zaprawą samopoziomującą pod posadzki z paneli winylowych gr. 2,5 cm, 3) złagodzenie krawędzi i odnowienie parapetów okiennych z lastriko, 4) wymianę stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami i dopasowaniem skrzydeł drzwiowych ( w kolorze dopasowanym do istniejącej stolarki drzwiowej), 5) wymianę kratek wentylacyjnych, 6) malowanie korytarzy pomieszczeń z uprzednim przygotowaniem podłoży: stropy farbą emulsyjną, ściany farbą lateksową. Istniejące farby olejne na tynkach wewnętrznych należy ługować wodorotlenkiem sodu, 7) wymianę balustrad i krat i poręczy na klatkach schodowych na nierdzewne z rur, 8) wykonanie podejść wodociągowych Ø 15 mm i kanalizacyjnych Ø 50 mm; montaż umywalek na blacie z baterią – uchwytową stojącą, 9) przygotowanie podłoża i ułożenie na ścianach korytarzy fototapet PCV wraz z ich wykonaniem na podstawie zdjęć dostarczonych przez Inwestora, 10) montaż gier planszowych na posadzce parteru, 11) montaż płyt z pleksi bezbarwnego do wysokość 1,5 m na ścianach korytarzy, 12) wykonanie i montaż wydruków na pleksi fotografii, 13) wykonanie i montaż owalnych elementów ozdobnych ze styroduru, 14) zabezpieczenie ścian w klasach pasami szer. 50 cm z paneli winylowych gr. 1,5 cm, 15) wymiana instalacji elektrycznych oraz osprzętu instalacji elektrycznej, 16) wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami, 17) wykonanie wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej, hydrantowej, 18) montaż umywalki i WC wraz z pochwytami dla osób niepełnosprawnych, 19) montaż osłon na grzejniki z płyt MDF gr. 18 mm. 20) przygotowanie podłoża i ułożenie na ścianach pom. nr 11 płytek 20x20 cm, 21) przygotowanie podłoża i ułożenie na posadzce pom. nr 11 płytek 20x20 cm, 22) przystosowanie pomieszczenia nr 11 na WC dla osób niepełnosprawnych, 23) montaż kratek wentylacyjnych z wentylatorami wyciągowymi w pomieszczeniach WC. 4. Wykonanie robót budowlanych wewnątrz budynku szkoły obejmuje następujące pomieszczenia: 1) korytarz parter 2) korytarz I piętro 3) korytarz II piętro 4) korytarz piwnica 5) pomieszczenia parteru: świetlica, sekretariat, pom. dyrektora, WC oraz pom. nr 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 6) pomieszczenia I piętra: WC oraz pom. nr 23, 24, 25, 26, 27, 29 7) pomieszczenia II piętra: WC oraz pom. nr 30, 31, 32, 33, 36, 37, 38, 39 8) piwnica: sala tradycji oraz pom. nr 01, 04, 05,09 9) klatki schodowe Łączna powierzchnia użytkowa w/w pomieszczeń 1998,49 m2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekty techniczne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 15.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.04.2017 r., do godz. 13.00. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Świeciu O/Dragacz nr konta: 50 8168 0007 0008 0217 2000 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM – Przetarg na „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Grupie”. 6. Wadium w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 – 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Dragacz (pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert. Na zewnątrz opakowania oferty należy dołączyć poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.: opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Ustawie Pzp. 8. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu szkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Żmudzkiej 12 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 190289C w Osieku, gm. Fabianki
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa oddziału mieszkalnego B IV Pawilonu B w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu.
Dodano: 2024-06-24 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Lińsku
Dodano: 2024-06-21 - Budowa szkolnej hali sportowej zasilanej odnawialnymi źródłami energii oraz montaż pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w Szkole Podstawowej w Wąpielsku.
Dodano: 2024-06-20 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Browina gm. Chełmża
Dodano: 2024-06-19 - Rozbudowa stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej na działce nr 75/6 obręb Chrośna, gmina Solec Kujawski
Dodano: 2024-06-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie
Dodano: 2024-06-18 - Wykonanie miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami na terenie ZPER w Grudziądzu - projekt pod nazwą: "Poprawa dostępności ZPER w Grudziądzu"
Dodano: 2024-06-17