Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8416866 , fax. 061 8416866
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 12 12
60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8416866, fax. 061 8416866 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń SOK, LO i biurowych w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń SOK, LO i biurowych w budynku A siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków i stosownie do wymagań Miejskiego Konserwatora Zabytków m. Poznania roboty muszą być wykonywane zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz wskazaniami MKZ dla m. Poznania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do składania ofert, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 27.390,00 zł (słownie: dwadzieścia-siedem-tysięcy-trzysta-dziewięćdziesiat-złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania : 1. Być uprawnionym do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Powinni: a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawca winien wykazać, że wykonał z należytą starannością, na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 2.500 tys. zł netto w obiektach o pow. równej lub większej 1500m? netto. b)dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej dwuletnią praktykę w kierowaniu pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków; kierownicy robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branżach: elektrycznej, sanitarnej i gazowej. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac wykonanych na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia iż Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 2.500 tys. zł netto w obiektach o pow. równej lub większej 1500m? netto (zał. nr 9 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą potwierdzać, iż roboty zostały należycie wykonane, a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty). 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 6 do SIWZ) 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 7. Oświadczenie złożone w Karcie oferty, iż kierownik budowy posiada co najmniej dwuletnią praktykę w kierowaniu pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 8. Dokumenty potwierdzające, że kierownicy robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branżach: elektrycznej, sanitarnej i gazowej. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zaświadczenie to musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca odpowiednio nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - zaświadczenie to musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W KOŚCIANIE, RYNEK 1
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap II
Dodano: 2016-04-05 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2016-03-03 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap II
Dodano: 2016-02-16 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku sali operacyjnej wraz z rozbiórką jego części oraz utwardzenie terenu działki wokół budynku sali operacyjnej przy ul. Kaliskiej 1 we Wrześni
Dodano: 2015-11-02 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap I
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koninie przy ul. Kościuszki 37 B, 62-500 Konin.
Dodano: 2015-08-21 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap I
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa i rozbudowa budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11 i 13 w Koninie
Dodano: 2014-07-23