Przetargi.pl
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PARTERU PAWOLONU NR 2 NA ODDZIAŁ CHIRURGII W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Pszenna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 068 4757700
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
    ul. Pszenna 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 068 4757700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PARTERU PAWOLONU NR 2 NA ODDZIAŁ CHIRURGII W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Modernizacji pomieszczeń parteru pawilonu nr 2 na Oddział Chirurgii Ogólnej w Żarach przy ul. Pszennej 2 zakres robót określa: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ ROZDZIAŁ V. Szczegółowy opis robót określony jest w przedmiarze robót, z którym Wykonawca powinien zapoznać się przed złożeniem oferty. W ofercie cenowej należy uwzględnić zakres robót ujęty w SIWZ, przedmiarach robót.. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, , przedmiarami robót oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Realizacja robót będzie przebiegać na terenie użytkowanym wg swojego przeznaczenia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni wejście na teren budowy i sposób prowadzenia robót. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego i uzgodnione z projektantem. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej w obiekcie, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Termin dokonania wizji lokalnej Zamawiający ustala na 12.07.2013r godz. 10:00 Gabinet Kierownika Działu Technicznego (pok. 20) ul. Pszenna 2, 68-200 Żary lub po uzgodnieniu telefonicznym terminu z kierownikiem Działu technicznego Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w Rozdziale IV SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w umowie, stanowiącej rozdział IV niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITALNAWYSPIE.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach