Powiat Białostocki-Dom Dziecka w Supraślu ogłasza przetarg
- Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 183 516 , fax. 857 183 516
- Data zamieszczenia: 2017-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki-Dom Dziecka w Supraślu
ul. Piłsudskiego 17 a
16-030 Supraśl, woj. podlaskie
tel. 857 183 516, fax. 857 183 516
REGON: 123395300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
modernizacja pomieszczeń oraz przebudowa klatki schodowej w Domu Dziecka w Supraślu (II ETAP) - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń oraz przebudowie klatki schodowej w Domu Dziecka w Supraślu (II ETAP - część A według dokumentacji). Roboty ogólnobudowlane wewnątrz budynku polegają na: - wymianie okładzin sufitów, - wymianie okładzin ścian, - wymianie posadzek, - wymianie instalacji sanitarnych, - wymianie instalacji elektrycznych, według projektów budowlanych – wykonawczych i przedmiarów robót (część A według dokumentacji) – na powierzchni 507,60 m2. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ oraz jej załącznikami, tj. dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wszelkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy oraz art. 30 ust. 1-3 ustawy jakie przytoczono w SIWZ należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Można je zastąpić zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równoważnymi pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych odpowiadających opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając dokumenty uwiarygodniające te materiały i urządzenia. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy wszystkich pracowników wykonujących czynności w pełnym wymiarze czasu pracy w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia (tj. w pkt III.1 SIWZ). 2.2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę wszystkich pracowników wykonujących czynności w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia -przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. 2.3 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w załączniku do umowy będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U., z 2002 r. nr 200, poz. 1679 z późn. zm.). 2.4 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być zanonimizowane umowy o pracę (imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacje takie jak: data zwarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zweryfikowania). 2.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę z Pracownikami umów o pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 2.6 W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. 2.7 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 2.8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w punkcie 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej trzyletnią gwarancję. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap III
Dodano: 2024-07-22 - „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
Dodano: 2024-07-11 - „Remont wnętrz, osuszenie budynku i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku Zespołu szkół nr 1 w Zambrowie”
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja – przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg gminnych wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg oraz budową wiaty garażowej.
Dodano: 2024-07-10