Przetargi.pl
„Modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
    Kard. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 390760852
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, w tym:Część I: Roboty budowlane wraz ze wstawieniem TK: Przedmiot zamówienia na część I obejmuje:a) remont pomieszczeń zgodnie z projektem (w pierwszej kolejności remont pomieszczenia, w którym stanie Tomograf Komputerowy wraz z wykonaniem niezbędnej do uruchomienia Tomografu Komputerowego infrastruktury, zwany dalej „TK”);b) otrzymanie zgód i pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie TK i pozyskania kontraktu z NFZ do 31.01.2024 r.;2. Zakończenie robót: do dnia 31.01.2024r.3. Zamawiający dla części I przewiduje możliwość rozliczenia w częściach, jednakże dopiero po wykonaniu co najmniej 50% wynikających z harmonogramu robót.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ” - załącznik nr 8 do SWZ oraz wynika z następujących dokumentów:1) PROJEKT BUDOWLANY - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO –BUDOWLANY;2) PROJEKT TECHNICZNY:a) Projekt wykonawczy Tom I – projekt zagospodarowania terenu; Projekt architektoniczno –budowlany; Projekt konstrukcyjny;b) Projekt wykonawczy Tom II – projekt branża instalacje sanitarne;c) Projekt wykonawczy Tom III – projekt branża instalacje elektryczne i teletechniczne;d) Projekt wykonawczy Tom IV – projekt ochrony radiologicznej;3) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej STWiORB) - instalacje elektryczne i teletechniczne;b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacja wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej;c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacja centralnego ogrzewania;d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty ogólnobudowlane;4) PRZEDMIAR ROBÓT:a) Pomocniczy przedmiar – branża budowlana,b) Pomocniczy przedmiar – branża elektryczna, c) Pomocniczy przedmiar – instalacje sanitarne.Uwaga: Załączone do dokumentacji SWZ przedmiary robót są jedynie dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym podstawy ryczałtowej wyceny robót. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wyceny przedsięwzięcia na podstawie przedstawionej przez zamawiającego ww. dokumentacji.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, w tym:Część II: Wyposażenie: Przedmiot zamówienia na część II obejmuje dostawę wyposażenia:Lp. PROJEKTOWANE WYPOSAŻENIE ilość1) Wózek anestozjologiczny 1;2) Stojak na kółkach na fartuchy ołowiane 1;3) Stojak na kroplówki 1;4) Szafa chłodnicza medyczna 1;5) Biurko 1;6) Kontener mobilny 1;7) Podstawa mobilna pod komputer 1;8) Fotel obrotowy z regulacją wysokości 1;9) Regał otwarty 4;10) Krzesełko prysznicowe 1;11) Wieszaki 6 hakowy listwowy 1;12) Kozetka lekarska, 1;13) Fotelik lekarski bez oparcia, 1;14) Krzesło o stacjonarne z podłokietnikiem 1;15) Wózek inwalidzki 1;16) Wieszak 6 hakowy listwowy 1;17) Aneks kuchenny w tym:17.1. Szafka stojąca obudowa lodówki 1;17.2. Szafka stojąca zlewozmywakowa 1;17.3. Blat typu postforming zamontowanym wpuszczanym nierdzewnym jednokomorowym zlewozmywakiem, 1 x bateria nablatowa 1;17.4. Szafka wisząca .W zestawie kuchenka mikrofalowa. 1;17.5. Szafka wisząca 1;17.6. Lodówka do zabudowy 1;17.7. Kosz na śmieci 1;18) Szafa ubraniowa 1;19) Krzesło o stacjonarne z podłokietnikiem 1;20) Wieszak 6 hakowy listwowy 1;21) Biurka 2;22) Kontener mobilny 1;23) Podstawa mobilna pod komputer 2;24) Fotel obrotowy z regulacją wysokości 2;25) Szafa 4;26) Biurko 1;27) Dostawka do biurka 1;28) Kontener mobilny 1;29) Fotel obrotowy z regulacją wysokości 1;30) Krzesło o stacjonarne z podłokietnikiem 5;31) Szafa konstrukcja 4;32) Wieszak 6 hakowy listwowy 1;33) Krzesło o stacjonarne z podłokietnikiem 1;34) Sofa głęboka bez podłokietników z funkcją spania 1;35) Ława do sofy mobilna 1;36) Fotel wypoczynkowy 2;37) Stół jadalniany 1;38) Krzesło stacjonarne z podłokietnikiem 4;39) Szafa ubraniowa 6;40) Krzesło 20.2. Zamawiający dopuści rozwiązania, które wahają się w granicy +/- 5 % od parametrów/wymiarów poszczególnych elementów wchodzących w skład wyposażenia, które zostały zastosowane w OPZ. Wykonawcy wszystkich/-i, -lub każdej z czterech części są zobowiązani do ścisłej współpracy z Wykonawcą – dostawcą TK, szczególnie w zakresie przygotowania TK do jego poprawnego działania i zabudowania gwarantującego funkcjonowanie zgodne z Dokumentacją Techniczno-Ruchową producenta. 3. Wykonawca zachowa szczególną staranność wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie odstępstwa od dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia winny być konsultowane uprzednio z firmą dostarczającą i montującą TK. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część II zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ” - załącznik nr 8 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, w tym:Część III: Infrastruktura serwerowa (serwer + oprogramowanie + licencje): Przedmiot zamówienia na część III obejmuje utworzenie infrastruktury technicznej (nowy serwer + podłączenia z programami ArPacks i Kamsoft):L.p. Opis parametrów1) Rozbudowa Systemu Archiwizacji i Dystrybucji Obrazów ArPACS (SRV/WEB) dla pracowni Diagnostycznej, w ramach posiadanej przez Zamawiającego aplikacji firmy Synektik S.A. poprzez dostawę licencji:• 1xlicencja modułu obsługi archiwizacji danych obrazowych dla archiwum Online DICOM3.0 • 1xlicencja modułu obsługi archiwizacji danych obrazowych dla archiwum Offline DICOM3.0 • 1xlicencja modułu DICOM3.0/WL dla obsługi urządzeń diagnostycznych w systemie archiwizacji danych obrazowych PACS Online: 3xStacja Lekarska Opisowa 1xlicencja modułu Dicom-Tele dla obsługi Centrum Opisów Zdalnych. 2) Rozbudowa Systemu radiologicznego i Ogólnoszpitalnego KS-SOMED dla pracowni Diagnostycznej, w ramach posiadanej przez Zamawiającego aplikacji firmy Kamsoft S.A. poprzez dostawę licencji:• 1xlicencja Gabinet dla urządzenia CT;• 3xlicencja Opisowania/ePodpis dla Stacji Lekarskich ;• 1xlicencja modułu Tele-Wynik dla obsługi Centrum Opisów Zdalnych. 3) Dostawa i konfiguracja dwóch serwerów obrazowych dedykowanych dla Systemu Archiwizacji i Dystrybucji Obrazów dla badań DICOM3.0, pracujących w redundancji systemowej oraz jednej macierzy obrazowej, zgodnych z wymaganiami technicznymi dla użytkowanej przez Zamawiającego aplikacji ArPACS (SRV/WEB):Serwer obrazowy – 2 szt. Macierz obrazowa -1 szt.4) Dostawa dwóch zasilaczy awaryjnych kompatybilnych z dostarczanymi serwerami obrazowymi:Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt. 5) Dostawa jednej biblioteki taśmowej dedykowanej dla Systemu Archiwizacji i Dystrybucji obrazów dla utworzenia magazynu Offline dla badań DICOM3.0:Biblioteka taśmowa – 1 szt. 6) Proces wdrożenia. 2. Wykonawcy wszystkich/-i, -lub każdej z czterech części są zobowiązani do ścisłej współpracy z Wykonawcą – dostawcą TK, szczególnie w zakresie przygotowania TK do jego poprawnego działania i zabudowania gwarantującego funkcjonowanie zgodne z Dokumentacją Techniczno-Ruchową producenta. 3. Wykonawca zachowa szczególną staranność wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie odstępstwa od dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia winny być konsultowane uprzednio z firmą dostarczającą i montującą TK. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część III zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ” - załącznik nr 8 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Poradni Tomografii Komputerowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, w tym:Część IV: Sprzęt informatyczny:Przedmiot zamówienia na część IV obejmuje dostawę sprzętu informatycznego:Lp. Nazwa (producent, tym, model, itp.) Ilość1) Monitor medyczny 1 zestaw;2) Zestaw komputerowy 4;3) Monitor 4;4) Drukarka 4;5) Microsoft Office Pakiet Home & Buissnes 2021 4;6) UPS 1.2. Wykonawcy wszystkich/-i, -lub każdej z czterech części są zobowiązani do ścisłej współpracy z Wykonawcą – dostawcą TK, szczególnie w zakresie przygotowania TK do jego poprawnego działania i zabudowania gwarantującego funkcjonowanie zgodne z Dokumentacją Techniczno-Ruchową producenta. 3. Wykonawca zachowa szczególną staranność wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie odstępstwa od dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia winny być konsultowane uprzednio z firmą dostarczającą i montującą TK. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część IV zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ” - załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części I: 45.000,00 zł (słownie czterdzieści pięć tysięcy złotych);b) dla części II: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych);c) dla części III: 13.500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych);d) dla części IV: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku BS Wschowa O Polkowice nr rachunku 89 8669 0001 0141 6844 2000 0015 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania DZP-58/2023, część:…..”.UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnychna w/w rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i spełniać conajmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezWykonawcę określone w ustawie Pzp2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji z treści dokumentu musi wynikaćmożliwość skutecznego zaspokojenia roszczenia zamawiającego, w razie spełnienia przesłanekzatrzymania wadium, które wystąpią w terminie związania ofertą;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowegopostępowania;7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.;8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanychz tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nieutrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) w zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:1) Część I: Roboty budowlane wraz ze wstawieniem TK:minimum 1 modernizację lub inne prace budowlane na potrzeby dostawy, montażu i/-lub działania tomografii komputerowej i/-lub rezonansu magnetycznego.Minimalna wartość tych prac: 1.500.000 zł brutto minimum 1 referencja na TK lub RM.Wykaz ww. robót budowlanych zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5A do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.2) Część II: Wyposażenie:minimum 1 dostawę/wykonanie wyposażenia placówki medycznej w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia.Minimalna wartość tych dostaw: 300.000 zł brutto wyposażenie placówki medycznej.Wykaz ww. dostaw zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5B do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.3) część III: Infrastruktura serwerowa (serwer + oprogramowanie + licencje).minimum 1 dostawę serwera i oprogramowania pod TK lub RM.Minimalna wartość tych dostaw: 400.000 zł brutto na dostawę serwera i oprogramowania pod TK lub RM.Wykaz ww. dostaw zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5C do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.4) Część IV: Sprzęt informatyczny:minimum 1 dostawę sprzętu informatycznego.Minimalna wartość tych dostaw: 100.000 zł brutto wyposażenie placówki medycznej.Wykaz ww. dostaw zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5D do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.2) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (warunek dla części I):Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a) kierownikiem robót branży budowlanej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i co najmniej 2 latadoświadczenia w kierowaniu robotami w ww. specjalności i robót budowlanych i przynależącego dowłaściwej Izby Samorządu Zawodowego,b) kierownikiem robót branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeńw zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności i przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,c) kierownikiem robót branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymiw ww. specjalności i przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Wykaz ww. osób zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawyuzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnieniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcjiw dotychczasowym zakresie. Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwachczłonkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o WolnymHandlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej,na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646 t.j).UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącąte funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie jegospełnienie. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,o których mowa w rozdz. VIII. ust. 2 pkt 2.4 ppkt 1 niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłączniejeżeli co najmniej jeden z nich wykaże realizację robót, o których mowa w ust. 2 pkt 2.4 ppkt 1 powyżej.Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresiedoświadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnieubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilośćzamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przezZamawiającego4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach