Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Przychodni - strona wschodnia - wysoki parter - II etap.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4502284
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ
    ul. Madalińskiego 25 25
    02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4502284
    REGON: 01204574300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Przychodni - strona wschodnia - wysoki parter - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa pomieszczeń o łącznej powierzchni około 800 m2 na potrzeby Przychodni. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe i demontażowe oraz wymianę okien, roboty murarskie, malarskie i montażowe, roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe wraz z montażem trwałego wyposażenia, roboty instalacyjne sanitarne: wodno - kanalizacyjne i c.o. wraz z montażem białego osprzętu, roboty instalacyjne gazów medycznych wraz z montażem osprzętu, roboty instalacyjne elektryczne, roboty instalacyjne telefoniczne, telewizyjne, komputerowe, przyzywowe i ppoż., roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej i automatyki. Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie w 3 etapach. Rozpoczęcie kolejnego etapu nastąpi po całkowitym zakończeniu poprzedniego i udostępnieniu zamawiającemu zmodernizowanych pomieszczeń do użytkowania. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego i magazynowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 45000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem zamawiający rozumie roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń szpitalnych o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 i o wartości nie mniejszej niż 3000000 zł każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2000000 zł, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1000000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku 2. Ocena spełnienia warunku 2 zostanie dokonana w ten sposób, że wykonawcy zostaną uszeregowani według sumarycznej wartości wykazanych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem, w kolejności od największej do najmniejszej. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie nie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy sporządzają samodzielnie w sposób przez siebie przyjęty. Razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a ponadto następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: Warunku 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ani też nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Warunku 2 - wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunku 3 - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Warunku 4 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty mogą być oryginałami albo kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów przez osobę nie wskazaną jako uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć oryginał pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach