Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń, klatki schodowej w budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Wyzwolenia 4

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190
  • Data zamieszczenia: 2020-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
    ul. Poniatowskiego 4
    35-026 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190
    REGON: 69027123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń, klatki schodowej w budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Wyzwolenia 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace modernizacyjne - budowlane obejmują: POM. 9 - wc - zabudowa ścian płytą g-k wodoodporną na konstrukcji systemowej - obłożenie ścian płytkami glazurowanymi (gresowymi) na zaprawach klejowych - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - malowanie ścian farbami lateksowymi powyżej okładziny z płytek - wymiana kratek wentylacyjnych - wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego - wykonanie kabinek wc z płyty HPL, systemowych - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji POM. 7,8 – pom. biurowe - zamurowanie otworów po naświetlach wewnętrznych - uzupełnienie tynków - przecierkę istniejących tynków na ścianach (z uzupełnieniem) - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - malowanie ścian farbami lateksowymi - wymiana kratek wentylacyjnych - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV wraz z cokolikiem – pom. 7 - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikiem – pom. 8 - wymiana wszystkich ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji POM. 5,6 – sale szkoleniowe - rozbiórka ścianki działowej - zamurowanie otworów po naświetlach wewnętrznych - uzupełnienie tynków - przecierkę istniejących tynków na ścianach (z uzupełnieniem) - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - malowanie ścian farbami lateksowymi - wymiana kratek wentylacyjnych - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV wraz z cokolikiem - wymiana wszystkich ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - montaż nowych drzwi i naświetli z PCV - montaż ścianki składanej, przesuwnej, dźwiękochłonnej, dzielącej pomieszczenia w razie potrzeby na dwa - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji POM. 3,4 –pom. biurowe - przecierkę istniejących tynków na ścianach (z uzupełnieniem) - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - malowanie ścian farbami lateksowymi - wymiana kratek wentylacyjnych - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikiem - wymiana wszystkich ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji POM. 1,2 – pom. biurowe - przecierkę istniejących tynków na ścianach (z uzupełnieniem) - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - malowanie ścian farbami lateksowymi - wymiana kratek wentylacyjnych - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikiem - wymiana wszystkich ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji POM. 10 – korytarz przejściowy - wykucie ościeżnic okiennych - wykucie (powiększenie) otworu drzwiowego - zamurowanie otworów w ścianach - uzupełnienie tynków ścian - przecierkę istniejących tynków na ścianach - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - malowanie ścian farbami lateksowymi - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - zerwanie posadzki z płytek PCV - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie schodów wewnętrznych wraz ze spocznikiem przy drzwiach - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek i obłożenie schodów z płytek gresowych wraz z cokolikiem - montaż ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, płycinowego - montaż drzwi z PCV (drzwi z odzysku) - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji Korytarz - demontaż ścianki nad drzwiami wejściowymi z płyty g-k na konstr. systemowej - demontaż drzwi z PCV (do zamontowania w pom. 10) - montaż nowych drzwi z PCV wraz z naświetlem górnym - uzupełnienie tynków ścian - przecierkę istniejących tynków na ścianach - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - wykonanie lamperii z tynku natryskowego do wys. 1,6m nad posadzkę - malowanie ścian farbami lateksowymi powyżej lamperii - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikiem - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji Klatka schodowa - demontaż drzwi wejściowych z PCV wraz z naświetlem, i ponowny montaż tych samych drzwi wraz z nowym naświetlem - demontaż istniejących balustrad schodowych - przecierkę istniejących tynków na ścianach - wykonanie gładzi gipsowych na przetartych tynkach ścian - wykonanie lamperii z tynku natryskowego do wys. 1,6m nad posadzkę - malowanie ścian farbami lateksowymi powyżej lamperii - montaż nakładek z PCV na parapety wewnętrzne - wykonanie sufitów podwieszonych, kasetonowych na konstrukcjach systemowych (piętro) - reperację wylewki cementowej z zagruntowaniem preparatem gruntującym - zerwanie posadzki z płytek PCV (parter) - wykonanie wylewek wyrównawczych z zaprawy cementowej - wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikiem - obłożenie schodów i spoczników z płytek gresowych - malowanie balustrad i krat schodowych - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji - montaż balustrad schodowych z rur ze stali nierdzewnej Prace remontowo-instalacyjne elektryczne obejmują (dla wszystkich remontowanych pomieszczeń) : - sprawdzenie i weryfikacja istniejącej instalacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, niezgodności z obowiązującymi normami należy naprawić instalacje na podstawie oddzielnego opracowania. - schowanie w ścianie istniejących kabli na klatce schodowej - wykonanie nowych tras kablowych, koryt, uchwytów, bruzdowanie - wykonanie okablowania, inst. pod oprawy oświetleniowe, gniazda, zestawy komputerowe - montaż nowej tablicy rozdzielczej piętrowej - montaż opraw w sufitach podwieszanych, osprzętu elektrycznego - montaż szafy teletechnicznej, zarobienie przewodów, wykonanie połączenia pomiędzy istniejącą serwerownią a szafą LAN - montaż instalacji alarmowej ppoż i antywłamaniowej wraz z szafami sterowniczymi i osprzętem - usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji Prace remontowo-instalacyjne sanitarne obejmują : Instalacje wod-kan – pom. 9 (wc) - sprawdzenie i weryfikacja drożności istniejącej instalacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, niezgodności z obowiązującymi normami należy naprawić instalacje na podstawie oddzielnego opracowania. - demontaż baterii umywalkowej - montaż nowych rurociągów instalacji wody z rur stalowych ocynkowanych wraz z niezbędnymi zaworami - montaż rurociągów kanalizacyjnych z rur PCV wraz z podejściami do urządzeń - montaż muszli ustępowych na konstrukcjach systemowych podwieszanych - montaż umywalki porcelanowej - montaż spłuczek podtynkowych i baterii umywalkowej - próba szczelności instalacji wodociągowej Instalacje co (dla wszystkich pomieszczeń) - sprawdzenie i weryfikacja istniejącej instalacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, niezgodności z obowiązującymi normami należy naprawić instalacje na podstawie oddzielnego opracowania. - demontaż rurociągów z rur stalowych wraz z zaworami - montaż nowych rurociągów instalacji co z rur PE mocowanych na ścianie w listwach maskujących - izolacja rurociągów otuliną termiczną - montaż zaworów odcinających, powrotnych i odpowietrzających na wykonanych rurociągach - montaż grzejnika w pom. wc wraz z niezbędnymi zaworami - próba szczelności instalacji co - próba instalacji co na gorąco z dokonaniem regulacji - płukanie instalacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ. 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. Pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz.U. z 2019 r., poz. 310] 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank: BGK Nr rachunku 20 1130 1105 0005 2471 5220 0001 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy osz-czędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie ory-ginału w kasie Zamawiającego. 5. Dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemo-we wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwa-ranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawi-ciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwa-rancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiają-cemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19 października 2020 roku, do godz. 1000. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium minimum na okres związania ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawia-jącego. 10. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązu-jącą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzial-ność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiąza-nie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 11. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy PZP. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określo-nym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy traktowany pomocniczo 3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy wraz z ofertą przedłożyć Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ). 6. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wspr.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach