Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku położonym w Poznaniu, przy ul. Słowackiego 8

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku położonym w Poznaniu, przy ul. Słowackiego 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku położonym w Poznaniu, przy ul. Słowackiego 8. 2. W ramach prac budowlanych wykonane zostaną: 1) demontaże, w tym: - usunięcie starych powłok malarskich ścian i sufitów oraz kratek wentylacyjnych, - wykładzin i płytek na posadzkach w pomieszczeniach biurowych, (poza parkietem w pomieszczeniu nr 8, rys 1b), - sufitów podwieszonych, - kanałów wentylacji mechanicznej, - ścianek działowych, - stolarki drzwiowej wewnętrznej, - zużytych urządzeń sanitarnych, - usunięcie rur po nieczynnej instalacji gazowej, - osprzętu elektrycznego i zbędnych kabli instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych, 2) roboty budowlane, w tym: - ścianki działowe z płyt gipsowo- kartonowych na podkonstrukcji stalowej, z wypełnieniem wełną mineralną i zastosowaniem systemowych elementów stalowych do mocowania drzwi, od strony pomieszczeń sanitarnych płyty o podwyższonej izolacyjności na wilgoć montowane podwójnie, - zaślepienie zbędnych podejść instalacyjnych, - wykonanie podejść instalacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń, - ułożenie płytek ceramicznych ściennych w pomieszczeniach sanitarnych i przy zapleczach socjalnych, - wykonanie nowych posadzek wraz z przygotowaniem podłoża z wykładzin PCV i płytek gresowych, - renowacja istniejącego parkietu, - dostawa i montaż stolarki wewnętrznej, - wykonanie sufitów podwieszonych w ciągach komunikacyjnych na podkonstrukcji stalowej, częściowo rozbieralnych z płyt 60x60cm, - dostawa i montaż ślusarki wewnętrznej aluminiowej, przeszklonej, malowanej proszkowo, w tym drzwi p-pożarowych dymoszczelnych i o odporności ogniowej EI30 na klatkach schodowych, przystosowanej do wprowadzenia kontroli dostępu, - wykonanie podejść wentylacji grawitacyjnej wraz z montażem kratek wentylacyjnych, - wymiana grzejników c.o. z drabinkowych na płytowe, - malowania pomieszczeń wraz z przygotowaniem podłoża, 3) instalacje elektryczne i teletechniczne, w tym: - elektryczna oświetlenia i gniazd wtykowych, - strukturalna, - sygnalizacji pożaru, - sygnalizacji włamania i napadu z kontrolą dostępu, - telewizyjnego systemu nadzoru, 4) Zamawiający wymaga aby prace uciążliwe, w tym wywołujące hałas, były prowadzone po godzinie 15:00. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty został w stanowiących integralną część SIWZ: 1) projektach, 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 3) przedmiarach. 4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób, jak najmniej uciążliwy dla znajdujących się w budynku gabinetów lekarskich, 2) udzielił 5 lat gwarancji na wykonane prace budowlane, 3) udzielił gwarancji producenta na zamontowane materiały i urządzenia. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 19.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach