Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 72186224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych na podstawie Projektu Budowlanego robót remontowo-budowlanych i instalacji sanitarnych, Projektu Budowlano – Wykonawczego instalacji elektrycznych wewnętrznych, Projektu Budowlanego instalacji teleinformatycznych dla zadania: „Modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29”: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - wymiana 6szt okien na okna PCV z profilu 5- komorowego wraz z parapetami wewnętrznymi (PCV) oraz zewnętrznymi z blachy powlekanej, - poszerzenie otworu drzwiowego (wejście główne), - zabudowanie otworów drzwiowych i okienek wewnętrznych z płyt g-k, - wykonanie projektowanych ścianek działowych dla nowego układu funkcjonalnego z płyt kartonowo - gipsowych na ruszcie metalowym, z wygłuszeniem wełną mineralną, w tym wydzielenie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, - remont i uzupełnienie sufitów podwieszanych (z płyt g-k oraz z płyt kasetonowych), - remont podłóg, w tym montaż wykładziny obiektowej PCV w pomieszczeniach biurowych (za wyjątkiem biura nr 0.06 PFRON), wykonanie posadzki z płytek gresowych w WC dla niepełnosprawnych, uzupełnienie płytek gresowych w korytarzu, uzupełnienie ubytków i dziur w istniejącej posadzce gresowej w biurze nr 0.06 PFRON, - montaż nowej stolarki drzwiowej z płyty MDF wraz z ościeżnicami oraz stolarki drzwiowej pochodzącej z demontażu, - montaż odbojnic na ścianach korytarza, - płytkowanie ścian w pomieszczeniu WC, wykonanie "fartucha ochronnego" z płytek ceramicznych nad umywalkami w gabinetach, - montaż urządzeń sanitarnych w pomieszczeniu WC oraz umywalek w gabinetach, - naprawa i uzupełnienia ubytków tynków, wyrównanie gładzią gipsową ścian i sufitów, - gruntowanie i dwukrotne malowanie pomieszczeń (ściany, sufity), - założenie folii zaciemniającej na oknie w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych oraz folii samoprzylepnej typu „lustro weneckie” w biurach, - wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych oraz w 2 gabinetach, wykonanie białego montażu, - doprowadzenie do biura nr 0.11 instalacji centralnego ogrzewania wraz z zamontowaniem 1 grzejnika, - wykonanie i podłączenie kanałów wentylacyjnych do istniejącej, podsufitowej wentylacji wywiewnej, zamontowanie wentylatorka na czujnik ruchu w WC, - przełożenie 3 szt istniejących klimatyzatorów, - wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej rozdzielnicę RBp, instalację zasilania elektrycznego rozdzielnicy R (w serwerowni), instalację przepięciową, instalację oświetlenia ogólnego, oświetlenie ewakuacyjne, instalację gniazd 230V, instalację przeciwporażeniową, - wykonanie instalacji teleinformatycznej, - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i teleinformatycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach