Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
ul. Bobrecka 29
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
REGON: 72186224000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.cieszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych na podstawie Projektu Budowlanego robót remontowo-budowlanych i instalacji sanitarnych, Projektu Budowlano – Wykonawczego instalacji elektrycznych wewnętrznych, Projektu Budowlanego instalacji teleinformatycznych dla zadania: „Modernizacja pomieszczeń części parteru budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29”: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - wymiana 6szt okien na okna PCV z profilu 5- komorowego wraz z parapetami wewnętrznymi (PCV) oraz zewnętrznymi z blachy powlekanej, - poszerzenie otworu drzwiowego (wejście główne), - zabudowanie otworów drzwiowych i okienek wewnętrznych z płyt g-k, - wykonanie projektowanych ścianek działowych dla nowego układu funkcjonalnego z płyt kartonowo - gipsowych na ruszcie metalowym, z wygłuszeniem wełną mineralną, w tym wydzielenie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, - remont i uzupełnienie sufitów podwieszanych (z płyt g-k oraz z płyt kasetonowych), - remont podłóg, w tym montaż wykładziny obiektowej PCV w pomieszczeniach biurowych (za wyjątkiem biura nr 0.06 PFRON), wykonanie posadzki z płytek gresowych w WC dla niepełnosprawnych, uzupełnienie płytek gresowych w korytarzu, uzupełnienie ubytków i dziur w istniejącej posadzce gresowej w biurze nr 0.06 PFRON, - montaż nowej stolarki drzwiowej z płyty MDF wraz z ościeżnicami oraz stolarki drzwiowej pochodzącej z demontażu, - montaż odbojnic na ścianach korytarza, - płytkowanie ścian w pomieszczeniu WC, wykonanie "fartucha ochronnego" z płytek ceramicznych nad umywalkami w gabinetach, - montaż urządzeń sanitarnych w pomieszczeniu WC oraz umywalek w gabinetach, - naprawa i uzupełnienia ubytków tynków, wyrównanie gładzią gipsową ścian i sufitów, - gruntowanie i dwukrotne malowanie pomieszczeń (ściany, sufity), - założenie folii zaciemniającej na oknie w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych oraz folii samoprzylepnej typu „lustro weneckie” w biurach, - wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych oraz w 2 gabinetach, wykonanie białego montażu, - doprowadzenie do biura nr 0.11 instalacji centralnego ogrzewania wraz z zamontowaniem 1 grzejnika, - wykonanie i podłączenie kanałów wentylacyjnych do istniejącej, podsufitowej wentylacji wywiewnej, zamontowanie wentylatorka na czujnik ruchu w WC, - przełożenie 3 szt istniejących klimatyzatorów, - wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej rozdzielnicę RBp, instalację zasilania elektrycznego rozdzielnicy R (w serwerowni), instalację przepięciową, instalację oświetlenia ogólnego, oświetlenie ewakuacyjne, instalację gniazd 230V, instalację przeciwporażeniową, - wykonanie instalacji teleinformatycznej, - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i teleinformatycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiąc złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków. Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
Dodano: 2024-01-24 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
Dodano: 2024-01-04 - Budowa wiat (straganów) na obiekcie „Drzewiarz” - Etap 2 i 3
Dodano: 2023-11-23 - Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Topolowej w Łazach
Dodano: 2023-11-14 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
Dodano: 2023-11-14