Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM.

Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja ogłasza przetarg

  • Adres: 30119 Kraków, ul. Marszałka F. Focha
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 211 098 , fax. 012 4211098 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja
    ul. Marszałka F. Focha 39
    30119 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 211 098, fax. 012 4211098 w. 13
    REGON: 19772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM w podziale na 2 n/w części: Część nr 1. Budynek filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej przy ul.Lwowskiej 24 w Wadowicach 1) Parter w części funkcjonuje jako biblioteka. Piętra – przeznaczone są na przedszkole. 2) Prace polegać będą na miejscowych wyburzeniach oraz dobudowaniach mających na celu wydzielenie nowych pomieszczeń lub scalenie obecnych, na pracach remontowych polegających na odświeżeniu ścian, wymianie posadzek, remoncie sanitariatu i wykonanie nowego , wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej. Planowane prace mają na celu utworzenie pracowni komputerowej, sanitariatów przystosowanych do użytku przez osoby niepełnosprawne, odświeżenie części pomieszczeń. 3) Wyposażenie sali komputerowej w sprzęt tj. kamery , monitory, tablice, nie są objęte tym postępowaniem . Będą dostarczone i montowane przez firmę z projektu Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM. 4) Wyposażenie sali komputerowej w stoliki i fotele , nie są objęte tym postępowaniem . 5) Zakup schodołazu nie jest objęty tym postępowaniem. W zakres zamówienia wchodzi: Modernizacja części pomieszczeń biblioteki, w tym:  Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeń  Skucie istniejących tynków  Wykonanie ścianek działowych z płyt GK  Wykonanie okładzin ściennych z płyt GK  Wykonanie nowych warstw posadzkowych m.in. izolacji poziomej płynnej w wc .  Remont posadzek,  Wykonanie ślepej podłogi,  Ułożenie wykładziny,ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem,  Roboty murowe związane z nowym podziałem pomieszczeń.,  Uzupełnienie tynków,  Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej ,  Ułożenie płytek ceramicznych na ściananch i posadzkach w sanitariatach  Wykonanie robót malarskich wykończeniowych  Ułożenie wykładziny dywanowej w sali komputerowej 55,60m2  Modernizacja instalacji sanitarnej i wykonanie nowej w sanitariatach wraz z białym montażem, pochwytami dla niepełnosprawnych,  Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, wykonanie sali komputerowej,  Wykonanie okablowania strukturalnego i systemu wideokonferencji  Instalacja wentylacji i ogrzewania  Wykonanie dokumentacji powykonawczej  Zakup i montaż lusta nad umywalkami szt 2 w tym jedno dla niepełnosprawnych zestaw pochwytów dla niepełnosprawnych, pojemniki na papier toaletowy szt 2.suszarki do rąk elektryczna szt 2;, karnisze szt 2 i kotary zaciemniające szt 4 zgodnie z dokumentacją projektową oraz dozowniki na mydło szt 2.  Wykonanie dokumentacji powykonawczej Część nr 2 Budynek filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej przy al. Henryka 53 w Chrzanowie 1) Parter funkcjonuje jako biblioteka. Piętro – przeznaczone jest na Związek Nauczycielstwa Polskiego. 2) Prace polegać będą na miejscowych wyburzeniach oraz dobudowaniach mających na celu wydzielenie nowych pomieszczeń lub scalenie obecnych, na pracach remontowych polegających na odświeżeniu ścian, wymianie posadzek, remoncie sanitariatu I wykonanie nowego, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej. Planowane prace mają na celu utworzenie pracowni komputerowej, sanitariatów przystosowanych do użytku przez osoby niepełnosprawne, odświeżenie części pomieszczeń, 3) Wyposażenie sali komputerowej w sprzęt tj. kamery , monitory, tablice, nie są objęte tym postępowaniem . Będą dostarczone i montowane przez firmę z projektu Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM. 4) Wyposażenie sali komputerowej w stoliki i fotele , nie są objęte tym postępowaniem. 5) Zakup schodołazu nie jest objęty tym postępowaniem. W zakres zamówienia wchodzi: Modernizacja części pomieszczeń filii biblioteki , w tym:  Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeń wraz z przebiciami.  Usunięcie istniejących warstw posadzkowych w sanitariatach i pom. przyległych  Wykonanie nowych warstw posadzkowych m.in. izolacji poziomej płynnej.  Roboty murowe związane z nowym podziałem pomieszczeń.  Uzupełnienie tynków wewnętrznych , gruntowanie podłoży ,  Dwukrotne malowanie ścian i sufitów,  Demontaż starej stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż nowej ,  Wykonanie okładzin płyt GK  Naprawa posadzek , wykonanie posadzki samopoziomującej i ułożenie wykładziny ,  Ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach w sanitariatach,  Ułożenie wykładziny dywanowej w sali komputerowej  Modernizacja instalacji sanitarnej i wykonanie nowej w sanitariatach wraz z białym montażem , pochwytami dla niepełnosprawnych  Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji dla sali komputerowej  Wykonanie okablowania strukturalnego i systemu wideokonferencji  Wykonanie dokumentacji powykonawczej  Zakup i montaż lusta nad umywalkami szt 2 w tym jedno dla niepełnosprawnych zestaw pochwytów dla niepełnosprawnych, pojemniki na papier toaletowy szt 2.suszarki do rąk elektryczne szt 2;, karnisze 2 szt i kotary zaciemniające szt 4 zgodnie z dokumentacją projektową oraz dozowniki na mydło szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8a, 8b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium : dla części nr 1- wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). dla części nr 2- wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiace złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 10.05.2018r. godzina 09:30 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego 32 1240 6292 1111 0010 5125 4789, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu WOA-271-1/18 dla części nr ………- przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • w gwarancjach bankowych, • w gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) dla osób podpisujących ofertę lub podpisujących ofertę i zawierających umowę – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, b) ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca – tj. zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby realizacji zamówienia ( jeżeli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej stanowi zał. Nr 6 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach