Przetargi.pl
Modernizacja połączona z remontem drogi w Ślądkowicach

Gmina Dłutów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6340521 , fax. 44 6340521
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
    ul. Pabianicka 25 25
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 44 6340521, fax. 44 6340521
    REGON: 59064796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja połączona z remontem drogi w Ślądkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej w miejscowości Ślądkowice na odcinku od km 0+738,00 do km 2+010,00 zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacja techniczną, sztuką budowlaną oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: - remont jezdni (konstrukcje zgodnie z projektem), - remont poboczy (wyprofilowanie, uzupełnienie, zagęszczenie), rowów, rur pod zjazdami, - wycinka drzew. 3. Szczegółowy zakres robót, stanowiących przedmiot umowy, określają: - projekt budowlany Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ślądkowice II gmina Dłutów; - projekt wykonawczy uwzględniający geologię terenu, - szczegółowa specyfikacja techniczna, - kosztorys ślepy (wraz z książką przedmiarów). 4. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. niżej wymienione czynności i roboty: - wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia a wynikających z umownego zakresu zamówienia, - obsługę geodezyjną, która obejmuje m.in. tyczenie oraz dokumentację powykonawczą budowy, - przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z wykonaniem koniecznych mediów instalacycjnych, wykonanie dojazdów do placu budowy i jego zaplecza, - zabezpieczenie dojazdu do posesji na czas realizacji robót, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia na czas budowy, - ubezpieczenie budowy, robót i mienia na placu budowy, - poniesienie odszkodowań za wyrządzone szkody, - sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami na czas prowadzenia robót i oznakowanie terenu budowy, - odtworzenie punktów poligonowych, w przypadku ich uszkodzenia w trakcie prac. 5. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych (o parametrach nie gorszych niż wskazane) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. CPV- 45 233140-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 20 8788 0009 0300 1948 2050 0010, na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- przetarg nieograniczony na Modernizacja połączona z remontem drogi w Ślądkowicach; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć w oryginale do oferty w sposób umożliwiający zdeponowanie go w referacie finansowym w siedzibie Zamawiającego. 4. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem lit. e). b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie lit. a) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było on przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp lub pełnomoctnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlutow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach