Przetargi.pl
Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie- Zdrój”- w ramach zadnia „Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta”, w zakresie nawierzchni bitumicznych oraz poboczy z destruktu bitumicznego na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2020 r w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części – 2 1) Część nr 1 zamówienia Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy”.* Przedmiot zamówienia w Części nr 1 zamówienia „Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy.” polega na realizacji - w 2 etapach - modernizacji poboczy fragmentu drogi ul. Jakubowice na długości ok. 219 mb z destruktu bitumicznego z zagęszczeniem mechanicznym (z materiału Zamawiającego), podzielonego na następujące odcinki: Odcinek „A” o dł. 71 mb, Odcinek „B” o długości 94 mb, Odcinek „C” o długości 54 mb. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 1 obejmuje modernizację i poszerzenie poboczy o łącznej długości ok. 329 mb na trzech odcinkach drogi w wraz z robotami towarzyszącymi. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 2 obejmuje wykonanie niwelacji wysokości nowych poboczy z destruktu bitumicznego powstałych po wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej realizowanej w ramach w części nr 2 zamówienia (uzupełnienie braków wraz z zagęszczeniem mechanicznym). 2) Część nr 2 zamówienia „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju.”* Istniejąca konstrukcja odcinka drogi posiada nawierzchnię bitumiczna o grubości warstw w przedziale 10-15 cm . Nawierzchnia skoleinowana z licznymi łatami po remontach cząstkowych, spękana siatkowo oraz miejscami zapadnięta, cechująca się brakiem krawędzi. Odcinek przedmiotowej drogi nie posiada ograniczeń tonażowych. Droga odwadniana jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowów przydrożnych oraz do wpustów ulicznych. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej na ul. Jakubowice. na długości ok. 226 mb. Zakres robót obejmuje w szczególności mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym – uzupełnienie kolein w ilości 30% warstwy ścieralnej, nawierzchni drogi ( warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego AC11S na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym ze spadkiem 1,5 % w kierunku przydrożnego rowu lub koryt betonowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonania niwelacji wysokości nowej nawierzchni asfaltowej na połączeniach z istniejącą nawierzchnią asfaltową i mieszaną (uzupełnienie braków i zagęszczenie mechaniczne ). Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. 6. Podana w ofercie cena odrębnie dla każdej z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, opłaty i koszty transportu, dostaw wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, wykonanie oznakowania robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie udziału osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, oraz utylizacji , koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty uporządkowania terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot Umowy w poszczególnych częściach zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach