Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 266 34 26 , fax. 32 266 63 41
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
ul. 3 Maja 41
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 266 34 26, fax. 32 266 63 41
REGON: 33005100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Pływalni Krytej i Siłowni przy ul. Żeromskiego 4D w Sosnowcu – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Pływalni Krytej i Siłowni przy ul. Żeromskiego 4D w Sosnowcu – etap II. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót), a także w poniższych dokumentach: a. uchwale RM Sosnowca nr 860/LXII/2018 z 26.04.2018, z której wynika sposób prowadzenia prac w obrębie koron czterech pomników przyrody, tj. w sposób zgodny z pozwoleniem ŚWKZ nr K/157/2018 z 12.02.2018 – załącznik nr 8 do SIWZ, b. warunkach przyłączenia TAURON z 17.10.2017 roku nr WP/058880/2017/O07R02, z których (pkt. IA. ppkt. 3 c)) wynika konieczność budowy stacji transformatorowej zgodnie z potrzebami, budowa linii kablowej SN od miejsca rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych do stacji Zamawiającego, dostosowanie instalacji wewnętrznej Zamawiającego do nowych warunków zasilania i zwiększonego przydziału mocy. Wymienione roboty budowlane wraz z niezbędną dokumentacją winny być wykonane kosztem i staraniem wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto wykonawca winien: - opracować dokumentację techniczno – prawną w zakresie instalacji elektrycznej obiektu oraz urządzeń elektroenergetycznych i instalacji od obiektu do miejsca rozgraniczenia własności zgodnie z warunkami przyłączenia, - nieodpłatnie udostępnić Tauron Dystrybucja lub działającemu w imieniu Tauron Dystrybucja wykonawcy, nieruchomość do celów i w zakresie niezbędnym do budowy sieci i przyłączy związanych z realizacją przyłącza, -przedłożyć „Zgłoszenie gotowości instalacji do przyłączenia” wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą niezbędną do przeprowadzenia przez Tauron Dystrybucja sprawdzenia pod względem zgodności z warunkami przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych i instalacji w obiekcie, -usunąć w terminie wyznaczonym przez Tauron Dystrybucja ewentualne usterki wskazane w protokole sprawdzenia przyłączanej instalacji, - opracować instrukcję współpracy ruchowej urządzeń, instalacji i sieci w obiekcie i przedłożyć jej projekt Tauron Dystrybucja, a także uwzględnić uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, - uzgodnić z Tauron Dystrybucja projekt instalacji odbiorczej do układu pomiarowo - rozliczeniowego energii elektrycznej, w tym typ i lokalizację tego układu, w zakresie zgodności z warunkami przyłączenia, a także uwzględnić uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. c. W zakres prac wykonawcy objęty niniejszym zamówieniem wchodzi także zabezpieczenie poprzez przykrycie 128 szt. kolektorów słonecznych firmy HEWALEX na dachu sąsiadującej z pływalnią Hali Sportowej przy ul. Żeromskiego 4C plandekami nieprzepuszczającymi promieni słonecznych. Szczegóły wykonawcze tej instalacji zawiera dokumentacja instalacji kolektorów słonecznych – załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres prac obejmuje w szczególności: zakup, dostawę i montaż elementów przekrycia wykonany według wytycznych firmy HEWALEX oraz, przed uruchomieniem instalacji, demontaż, wywóz i utylizacja elementów przekrycia.Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Realizacja wyłącznie pełnego zakresu prac. Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. w zakresie robót budowlanych: roboty rozbiórkowe, ziemne, żelbetowe, wykończeniowe, dekarskie, konstrukcyjne, tynkarskie, murarskie; w zakresie instalacji sanitarnych: wod-kan, co, c.w.u., wentylacji; w zakresie instalacji elektrycznych: CCTV, nagłośnienia, oddymiania, system ESOK, sieci LAN, elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych; w zakresie technologii uzdatniania wody. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu celem zapoznania się z warunkami inwestycji, po uprzednim ustaleniu terminu z kierownikiem obiektu – Sławomir Zdeb tel. 607-896-542. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), zgodnie z pkt. 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Dodano: 2024-04-12 - Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
Dodano: 2024-02-06 - "Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
Dodano: 2023-11-30 - Rozbiórka budynku oraz urządzeń zabawowych zlokalizowanych na działce nr 903 w obrębie 1024, przy ul. Mościckiego 21 w Jaworznie.
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku mieszkalnego przy ul. Konstantego Damrota 1 w Knurowie
Dodano: 2023-08-30 - „Likwidacja warsztatów mechanicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-05-05 - „Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej – II zadania”.
Dodano: 2023-03-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
Dodano: 2022-11-02 - Likwidacja szybu "Giszowiec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Wieczorek II": Zad. 1: Likwidacja wyposażenia szybu... Zad. 2: Likwidacja bud. nadszybia... Zad. 3: Likwidacja...
Dodano: 2022-10-07 - Rozbiórka budynku dawnej szkoły w Raciborzu przy ul. Bojanowskiej 5a.
Dodano: 2022-10-05