Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw w Parku Kuracyjnym w Ustroniu przy ul. Hutniczej w ramach zadania Utworzenie integracyjnych stref rekreacji

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8579300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1 1
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033 8579300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 07218234400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw w Parku Kuracyjnym w Ustroniu przy ul. Hutniczej w ramach zadania Utworzenie integracyjnych stref rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych na placu zabaw w Parku Kuracyjnym przy ul. Hutniczej na działkach nr 217/4 i 259/2 na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta, w ramach zadania Utworzenie integracyjnych stref rekreacji. Zamówienia zostało podzielone na dwie części i obejmuje: 1) Część I: wykonanie robót polegających na: a) demontażu istniejących urządzeń zabawowych, b) uzupełnieniu braków w nawierzchni bezpiecznej, c) wykonaniu nawierzchni trawiastej po zakończeniu prac montażowych wyposażenia placu zabaw - przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, Szczegółowy zakres I części zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w projekcie remontu i rozbudowy istniejącego placu zabaw (w zakresie robót budowlanych) 2) Część II: wykonanie dostaw wraz z montażem: a) projektowanych urządzeń na istniejących nawierzchniach, b) nowych elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), Szczegółowy zakres II części zamówienia przedstawiony został w załącznikach nr A1 - A11 do SIWZ oraz w projekcie remontu i rozbudowy istniejącego placu zabaw (w zakresie dostaw). Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono cały projekt remontu i rozbudowy istniejącego placu zabaw oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla modernizacji placu zabaw w Parku Kuracyjnym. Zamówienie nie obejmuje wykonania nawierzchni syntetycznej nawiązującej do istniejącej nawierzchni pomiędzy dwoma poziomami placu zabaw i wykonania zjeżdżalni terenowej na skarpie pomiędzy dwoma placami zabaw. Dojazd do modernizowanego placu zabaw może być realizowany przez ścieżki parkowe w Parku Kuracyjnym od ul. Hutniczej lub ul. Grażyny. Plac zabaw jest ogrodzony. Brama wjazdowa znajduje się w górnej części placu natomiast w dolnej części są furtki. Urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikaty na spełnianie normy PN-EN 1176. Nawierzchnie gumowe muszą posiadać certyfikat na spełnienie normy PN-EN 1177. Infrastruktura towarzysząca typu ławki, kosze musi posiadać deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176. W/w. dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko na część II zamówienia. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na I część zamówienia. a) Oferta złożona na II część zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). b) Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 2) Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Modernizacja placu zabaw w Parku Kuracyjnym w Ustroniu przy ul. Hutniczej w ramach zadania Utworzenie integracyjnych stref rekreacji - część II. b) Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. c) Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 29.02 2016 r. d) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 29.02.2016 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pomieszczenie nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4) Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie uznana za odrzuconą). 5) Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP. 6) Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach