Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym.

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 306 222 , fax. 323 306 215
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    Zwycięstwa 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 323 306 222, fax. 323 306 215
    REGON: 27625775900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl; www.ornontowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Ornontowicach w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym”. Planowane zadanie dotyczy budowy placu zabaw obejmującego działki nr ewid. 1904/294 i 1907/294 obręb Ornontowice. W ramach zadania należy wykonać: PRACE PRZYGOTOWAWCZE polegające na: 1. Demontażu istniejących elementów małej architektury oraz urządzeń zabawowych (za wyjątkiem piaskownicy) wraz z nawierzchnią bezpieczną. 2. Rozbiórce utwardzenia- nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, nawierzchni asfaltobetonowej. 3. Rozbiórce istniejących schodów terenowych. 4. Rozbiórce istniejącego ogrodzenia (ok. 62m). 5. Deniwelacji terenu w zakresie koniecznym. 6. Wyrównanie terenu w miejscu montażu urządzeń zabawowych. PLAC ZABAW: 7. Montaż urządzeń rekreacyjnych, edukacyjnych i sprawnościowych zgodnie z opisem dokumentacji projektowej: - zestaw zabawowy – 2 szt. - huśtawka wahadłowa + bocianie gniazdo – 1 szt. - zestaw sprawnościowy Dinozaur – 1 szt. - Sprężynowiec – 1 szt. - Bujak kubełkowy – 1 szt. - tablice edukacyjne – 6 szt. - zestaw do mini koszykówki – 1 szt. - przenośna bramka do piłki nożnej – 1 szt. 8. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej ok. 140 m2, 9. Remont utwardzenia terenu w zakresie koniecznym ok. 151 m2, 10. Montaż nowych elementów małej architektury: - ławko- stół – 1 szt., - kosze na śmieci – 2 szt., - donice z drewna przeznaczone do prowadzenia uprawy roślinnej przez dzieci przedszkolne – 8 szt. - regulamin korzystania z placu zabaw – 1 szt. 11. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw (ogrodzenie panelowe h=120 cm - długość ok. 45m, ogrodzenie panelowe h=200cm – długość ok. 77m). W ogrodzeniu należy zamontować furtki (2 szt.) wyposażone w zamki o szerokości 1,1m- lokalizacja furtek zgodnie z częścią rysunkową. 12. Wykonanie schodów terenowych wraz z balustradą. ZIELEŃ: 13. Wycinka oraz pielęgnacja drzew. Wartość pozyskanego drewna Wykonawca uwzględni w kalkulacji ceny ofertowej. 14. Wykonanie nasadzeń roślinności ozdobnej i izolacyjnej. 15. Uzupełnienie nawierzchni trawiastej w obrębie urządzeń niewymagających nawierzchni bezpiecznej, tak, alby zapewniała ochronę przed swobodnym upadkiem z wysokości 1m. Powierzchnia biologicznie czynna ok. 776 m2. Uwagi: - Wszystkie wymiary należy dokładnie ustalić na budowie. -Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz specyfikacją techniczną, wydane przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą stosowną akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji a także posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. - Wszystkie montowane urządzenia winny być przeznaczone na publiczne place zabaw. - W związku z tym, że przedszkole funkcjonuje również w okresie wakacyjnym należy zachować szczególną ostrożność podczas robót budowlanych i montażowych. - Prace budowlane należy wykonać z należytą starannością oraz wiedzą i sztuką budowlaną oraz wg odpowiednich norm i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru załączonej do projektu. - Po zakończeniu wszystkich prac należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. - Roboty ziemne prowadzone w pobliżu infrastruktury podziemnej należy bezwarunkowo prowadzić ręcznie pod nadzorem osób uprawnionych. Za wszelkie uszkodzenia infrastruktury odpowiada wykonawca robót. - Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. - Wykonawca zadania będzie brał udział w cotygodniowych spotkaniach z Inwestorem na placu budowy, w tzw. „RADACH BUDOWY”. - Osoba skierowana przez Wykonawcę do kierowania robotami zobowiązana jest do złożenia pisemnego cotygodniowego raportu z przebiegu prac, począwszy od podpisania umowy. Każdy z raportów powinien być zatwierdzony przez stronę Zamawiającą. Raport za miniony tydzień należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godz. 24.00 w każdy poniedziałek po przepracowanym tygodniu (pisemnie lub skan mailem). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy paragrafy od 13 do 18 (załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 b pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robót, m.in. czynności związane z wycinką drzew, rozbiórką nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, rozbiórką nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową, czynności związane z demontażem istniejącego ogrodzenia oraz elementów małej architektury i rekreacyjnych, czynności związane z odhumusowaniem, korytowaniem, wykonaniem podbudowy pod nawierzchnię, wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej, montażem ogrodzenia panelowego, montażem urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, humusowaniem oraz obsianiem, wykonaniem nasadzeń zieleni ozdobnej. Warunki gwarancji – min. 60 miesięcy gwarancji na wykonawstwo, materiały i urządzenia licząc od dnia ostatecznego odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Uwaga: Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 9 do SIWZ – Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: Modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym – wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Orzesko Knurowski Bank Spółdzielczy w Knurowie O/Ornontowice 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia – 30.05.2018 r. do godz. 08:30. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach