Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła w ramach zadania inwestycyjnego pn.: modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Boguchwale ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, ul. Doktora Tkaczowa 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 87 55 254 , fax. 017 87 55 254
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Boguchwale
    ul. Doktora Tkaczowa 134 134
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 87 55 254, fax. 017 87 55 254
    REGON: 18024483400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła w ramach zadania inwestycyjnego pn.: modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie palcu zabaw na powierzchni 240 m2 wraz z projektem technicznym przy Szkole Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Rady Ministrów Nr 112 z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009 - 2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkól muzycznych I stopnia - Radosna szkoła Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: -opracowanie projektu wykonawczego szkolnego placu zabaw wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, a w szczególności powinien on zostać uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego; -wykonanie podłoża pod nawierzchnię typu Childs Play; -pokrycie powierzchni placu zabaw nawierzchnią typu Childs Play, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,5 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011 - Tieforange o powierzchni ok. 150 m2, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią typu Childs Play w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi normami o powierzchni ok. 20 m2; -nawierzchnia w pasie bezpieczeństwa poszczególnych zamontowanych urządzeń musi amortyzować upadek dziecka z wysokości upadku określonej dla danego urządzenia; - zakup i montaż sprzętu rekreacyjnego tj. : - zestawu gimnastyczno - sprawnościowego składającego się minimum z czterech łączonych w kwadrat segmentów do wspinania się, małej ścianki wspinaczkowej oraz linki do wspinania. - huśtawki osiowo - wagowej, - Linearia Piramida, - zestawu zabawowego składającego się minimum z karuzeli tarczowej na trzy miejsca, drabinki skośnej poziomej oraz huśtawki pojedynczej z liną -huśtawki wahadłowej podwójnej -urządzenia kołyszącego na sprężynie -zakup i montaż ławek parkowych z oparciem - 2 szt. -wykonanie i instalacja tablic informacyjnych i regulaminu korzystania z placu zabaw - 1 kpl. -opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji sprzętu rekreacyjnego. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz urządzeń wraz z wymaganiami technicznymi przedstawiony jest w załączonym do niniejszej specyfikacji Programie Funkcjonalno - Użytkowym (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscach, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącymi i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, wadium o wartości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) 2)Wadium może być wnoszone w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3)Wadium w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Niechobrzu nr 71 9163 0009 2001 0000 8864 0007 z zaznaczeniem Wadium przetargowe - Zaprojektowanie i budowa placu zabaw przy Szkole podstawowej w Woli Zgłobieńskiej w ramach programu Radosna Szkoła. Do oferty proszę dołączyć dowód uiszczenia wadium (kopia przelewu) 4)Wadia towarzyszące ofertom, które nie zostaną wybrane, będą zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu ważności oferty. 5)Wykonawcy, który będzie wybrany, wadium będzie zwrócone po podpisaniu umowy i dostarczeniu przez Wykonawcę wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6)Utrata wniesionego przez Wykonawcę wadium może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach