Przetargi.pl
Budowa parku rekreacyjno - sportowego Kmiecie

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parku rekreacyjno - sportowego Kmiecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parku rekreacyjno - sportowego Kmiecie realizowanego na terenie działek oznaczonych nr 1766, 1764, 1372, 1373 obrębu 205 położonych przy ul. Wybrzeże Ojca Św. Jana Pawła II w Przemyślu. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Parku rekreacyjno - sportowego dla propagowania aktywności fizycznej wśród mieszkańców poprzez budowę i montaż profesjonalnych urządzeń infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na wolnym powietrzu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie stref infrastruktury sportowo -rekreacyjnej, utwardzonych ciągów pieszych komunikacji wewnętrznej pomiędzy strefami oraz montaż urządzeń małej architektury - zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Z zakresu objętego dokumentacją projektową w przedmiotowym zamówieniu wyłącza się wykonanie ogrodzenia i oświetlenia terenu a także wyłącza się wykonanie nasadzeń drzew i krzewów zieleni niskiej. Wyłączony zakres przewidziany będzie do wykonania w następnym etapie realizacji. 1.1. Zakres zamówienia. 1) Zamówienie obejmuje wykonanie trzech stref infrastruktury sportowo -rekreacyjnych, a w szczególności: a) strefa siłowni zewnętrznej, z lokalizacją zestawu profesjonalnych sześciu urządzeń, po jednej sztuce każdego z nw. urządzeń, do ćwiczeń na wolnym powietrzu, tj.: - steper, - orbitek, - wyciskanie siedząc, - rower, - prasa nożna, - wioślarz. b) strefa zabaw dla dzieci i młodzieży, z lokalizacją sześciu urządzeń, po jednej sztuce każdego z nw. urządzeń, tj.: - karuzela pionowa z trzema siedziskami, - huśtawka, - huśtawka potrójna, - pomost ruchomy, - zestaw zabawowy, - kwadrat wielofunkcyjny, c) strefa sportu i rekreacji, z lokalizacją trzech urządzeń, po jednej sztuce każdego z nw. urządzeń, typu: - stół z piłkarzykami, - stolik do gry w szachy i chińczyka z czterema siedziskami, - stół pingpongowy, d) urządzenia małej architektury, tj.: - dwa stojaki rowerowe do umocowania po pięć rowerów, - kosze na śmiecie w ilości dwóch szt., - jedną tablicę informacyjną, - ławki terenowe w ilości dziewięciu szt. (18 m). 2) Urządzenia infrastruktury sportowo - rekreacyjnej winny być rozmieszczone zgodnie z usytuowaniem wskazanym w projekcie zagospodarowania terenu i wytycznymi producenta urządzeń, w szczególności zgodnie z zachowaniem stref bezpieczeństwa, odległości i wysokości upadku dla każdego z urządzeń. Wszystkie urządzenia przeznaczone do montażu w poszczególnych strefach muszą być fabrycznie nowe, winny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, zgodnie z wymogami Polskich Norm i Unii Europejskiej. Uwaga: 1. Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne dokumenty, w tym atesty i certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wystawione zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, dopuszczające je do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 2. Zamawiający NIE WYMAGA dołączenia do oferty żadnych kart technicznych (charakterystyk urządzeń), ani atestów i certyfikatów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania czy też dopuszczające do użytkowania urządzenia. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać, a następnie Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przed podpisaniem umowy oraz na etapie realizacji umowy, przed ich montażem lub/i wbudowaniem przedkładać przedstawicielowi Zamawiającego lub/i inspektorowi nadzoru, w celu uzyskania akceptacji a następnie dołączyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem do protokołu odbioru częściowego oraz protokołu odbioru końcowego. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej bezfazowej, które połączą poszczególne strefy i dojście od ul. Wyb. Ojca Św. Jana Pawła II oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych 50 x 50 cm w strefie zabaw dla dzieci i młodzieży. 1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany w dalszej części także SOPZ). 1.3. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w trakcie realizacji i wykona inwentaryzację geodezyjną po zakończeniu inwestycji. 1.4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. projekcie technicznym - opisach technicznych i rysunkach, projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Do urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych i estetycznych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny posiadać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze lub powinny być lepsze od założeń projektowych. 1.5. Zamawiający zrównuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały (elementy) i zamontowane urządzenia. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do montażu tablicy informacyjnej wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 1 do SIWZ tj. SOPZ, po zakończeniu robót. 1.7. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu karty techniczne (charakterystyki urządzeń) oraz atesty i certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa użytkowania czy też dopuszczające do użytkowania każde z urządzeń, b) kopę aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia oraz z terminem ważności obejmujący okres realizacji zamówienia, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, c) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Przedłożenie ww. dokumentów stanowi bezwzględny warunek zawarcia umowy, nie przedłożenie choćby jednego uznane będzie za okoliczność uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach