Przetargi.pl
Modernizacja Palmiarni Zimowej w Kudowie-Zdroju - wzmocnienie atrakcyjności turystycznej uzdrowiska

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Palmiarni Zimowej w Kudowie-Zdroju - wzmocnienie atrakcyjności turystycznej uzdrowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Modernizacja Palmiarni Zimowej w Kudowie-Zdroju - wzmocnienie atrakcyjności turystycznej uzdrowiska - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Opracowana dokumentacja obejmuje rozbudowę i modernizację jednego z segmentów szklarni położonej w Kudowie-Zdroju przy ulicy A. Mickiewicza 3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących elementów: I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE II. ROBOTY BUDOWLANE a. Roboty ziemne. b. Roboty konstrukcyjne i wykończeniowe c. Zagospodarowanie terenu. III. WYMIANA SZKLENIA NA SZKLARNI PRZYLEGŁEJ IV. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA V. INSTALACJA KANALIZACYJNA VI. INSTALACJA WODOCIĄGOWA VII. INSTALACJE ELEKTRYCZNE Przed przystąpieniem do głównych robót budowlanych należy rozebrać istniejący budynek szklarni znajdujący się w północno-wschodniej części działki. Roboty rozbiórkowe należy rozpocząć od demontażu instalacji wewnętrznych - ogrzewania, instalacji elektrycznej oraz mechanicznej (siłowniki okienne dachowe). w następnej kolejności należy zdemontować szyby. Zebrany materiał należy zutylizować. w następnej kolejności należy rozpocząć rozbiórkę ram stalowych, począwszy od ramy skrajnej od strony północno-wschodniej. Ostatnia rama stanowiąca jednocześnie połączenie z kolejną szklarnią nie podlega rozbiórce. Przewiduje się rozbiórkę fundamentów pozostałych po szklarni oraz posadzki wraz z wywiezieniem gruzu. Teren po robotach rozbiórkowych należy oczyścić i przygotować do kolejnych robót budowlanych. Szklarnia jest budynkiem wolno stojącym, parterowym, niepodpiwniczonym stanowiącym część kompleksu w skład którego wchodzą trzy szklarnie i budynek socjalny wraz z kotłownią. Pozostawia się obecną funkcję obiektu tj. szklarni wykorzystywanej do przechowywania w okresie zimowym roślin eksponowanych w okresie letnim w Zabytkowym Parku Zdrojowym. Dodatkowo szklarnia pełnić będzie funkcję edukacyjną, gdyż zostanie udostępniona zwiedzającym oraz uczniom szkół lokalnych. Inwestycja znajduje się w terenie uzbrojonym. Teren jest w większości nieutwardzony, porośnięty zielenią. Projekt przewiduje zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych i konstrukcyjnych wykorzystywanych przy budowaniu tego typu obiektów. Szklarnia wykonana będzie jako konstrukcja stalowa oszklona wg rozwiązań systemowych oraz w części zabudowana płytą warstwową. Wymiary obiektu (w poziomie cokołu) to 39,30 x 10,10m. Przewidziano budowę niewielkiego przedsionka o wymiarach 2,60 x 9,45m. Wysokość obiektu w kalenicy - 7,03m, wysokość okapu - 5,50m. Szklarnia jednonawowa z dachem dwuspadowym. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach. Materiały z rozbiórki szklarni Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, poza terenem budowy w ramach całkowitego wynagrodzenie ryczałtowego za realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo Budowlane - w szczególności umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca robót zobowiązany jest zapewnić odpowiednią organizację robót na budowie. Wykonawca zapewnia także obsługę geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. na dzień końcowego odbioru przedmiotu umowy. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych). Forma wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach