Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach” realizowane w ramach programu „LED dla pomorskich szkół”

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach” realizowane w ramach programu „LED dla pomorskich szkół”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz wymiana części oświetlenia wewnętrznego podstawowego w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach, realizowanego w ramach inwestycji pod nazwą „Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku Zespołu Szkól Publicznych w Kaliskach” oraz w ramach programu „LED dla pomorskich szkół” organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. 3.2. Prace modernizacyjne będą miały miejsce w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach, ul. Długa 53, 83-260 Kaliska. 3.3. W przedmiotowym budynku zinwentaryzowano 194 oprawy podlegające ww. modernizacji. 3.4. Zadanie obejmuje zakup, dostawę oraz wymianę istniejących opraw oświetlenia podstawowego na nowe oprawy LED, zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ilość i moc opraw oświetleniowych dobrano tak, aby natężenie oświetlenia dla poszczególnych pomieszczeń było zgodne z wymaganiami PN-EN 12464-1:2012. Podczas wykonywania robót w niektórych miejscach należy wyprowadzić przewody do miejsc montowania nowych opraw nastropowych. Przewody prowadzić podtynkowo. Ponadto na holu wejściowym przy wyjściu ewakuacyjnym A projektuje się nową oprawę oświetleniową. Szczegółowy opis inwestycji wraz z rysunkami zawiera projekt wykonawczy. 3.5. Całość prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym „Modernizacji oświetlenia ZSP w Kaliskach”, wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w szczególności PN-HD 60364-4-41:2009, katalogami, zarządzeniami, rozporządzeniami m.in. Rozp. Min. Przem. z dnia 08.10.1990 r. /DZ.U.8/90/, oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych część V "Instalacje elektryczne". Roboty elektryczne koordynować z robotami budowlanymi, sanitarnymi, technologicznymi i wykończeniowymi. 3.6. Zastosowane oprawy muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych. 3.7. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną i serwisową wymienionych opraw oświetlenia. 3.8. Prace budowlane powinny obejmować w szczególności: 3.8.1. przygotowanie stanowisk pracy służących realizacji wymiany opraw oświetlenia wbudowanego; 3.8.2. demontaż istniejących opraw wraz z montażem nowych opraw energooszczędnych; 3.8.3. po zakończeniu prac modernizacyjnych uporządkowanie terenu prac budowlanych i elektrycznych z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji (wyrównanie, tynkowanie, malowanie, sprzątanie itd.). 3.9. Zakres zamówienia powinien obejmować także harmonogram realizacji robót budowlanych, który powinien zostać doręczony najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie konieczność informowania przez Wykonawcę o przebiegu prac. 3.11. Po zakończeniu prac do obowiązków Wykonawcy należy: 3.11.1. Wykonanie pomiarów - natężenia oświetlenia. 3.11.2. W pomieszczeniach, w których modernizacja uwzględnia wyprowadzenie przewodów do nowych opraw po zakończeniu prac należy dodatkowo wykonać pomiary: • rezystancji izolacji; • skuteczności ochrony przez pomiar impedancji pętli zwarcia. 3.11.3. Protokoły badań określonych w pkt 3.11.1 oraz 3.11.2 SIWZ należy załączyć do dokumentacji eksploatacyjnej. Wszystkie zmiany wynikłe w trakcie realizacji zadania należy uzgodnić z Zamawiającym, projektantem oraz inspektorem nadzoru „E”. 3.12. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną na obiekcie objętym modernizacją. 3.13. Termin wspomnianej w pkt 3.12 wizji lokalnej ustali Zamawiający na wniosek zainteresowanego Wykonawcy. 3.14. W okresie trwania robót Wykonawca będzie: • utrzymywał teren robót w należytym porządku; • wykonywał prace powodujące nadmierny hałas i zanieczyszczenia poza godzinami użytkowania obiektu; • wydzielał strefy bezpieczeństwa wokół pomieszczeń objętych etapem modernizacji oświetlenia, za którymi osoby niepożądane nie będą mogły się poruszać; • usuwał w sposób prawidłowy odpady - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie modernizacji oświetlenia. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy z zastrzeżeniem, że wskazane przez Zamawiającego – właściciela obiektu oprawy Wykonawca pozostawi Zamawiającemu do jego dyspozycji. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska. 3.15. Po przeprowadzeniu rozbiórek demontażu Wykonawca ma obowiązek: • gromadzenia powstających odpadów w sposób selektywny w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu; • zapewnienia właściwego postępowania w czasie rozbiórki z odpadami niebezpiecznymi i gromadzenia ich w sposób zapewniający ochronę środowiska; • przekazania odpadów niebezpiecznych podmiotowi uprawnionemu do prowadzenia działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych; • zagospodarowania wszystkich odpadów powstających w fazie wymiany instalacji; • Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej; • materiały łatwopalne (jeżeli takie wystąpią) składowane winny być w sposób zgodny z przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich; • Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo działań personelu Wykonawcy; • podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; • Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia wykorzystywane do modernizacji oświetlenia od daty rozpoczęcia robót do daty ich odebrania przez Zamawiającego; • po zakończeniu i wykonywaniu robót i przed końcowym odbiorem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt uporządkować teren budowy. 3.16. Minimalna wymagana gwarancja to 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, tj. do dnia 15.12.2017 r. (do godz. 12:00) w wysokości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 15.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach” realizowane w ramach programu „LED dla pomorskich szkół” organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Ochrony Wodnej w Gdańsku na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 15.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 15.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych robót. e) Załącznik nr 5 – Wykaz urządzeń równoważnych. f) Załącznik nr 6 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia. g) Załącznik nr 7 – Wykaz Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić wykonanie zamówienia. h) Załącznik nr 8 – Wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach