Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 93469 Łódź, ul. Sanitariuszek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 404 776 , fax. (042) 640 47 75
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
ul. Sanitariuszek 66
93469 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 404 776, fax. (042) 640 47 75
REGON: 47054203300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia w budynku kotłowni oraz budynku magazynu na terenie GOŚ-ŁAM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, na które składają się wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych. Zakres robót obejmuje wykonanie demontażu istniejącej instalacji oświetleniowej w kotłowni i magazynie oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia w w/w obiektach, znajdujących się na terenie Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości 1.800 zł. Wadium należy wnieść do godz. 1130 dnia 09 kwietnia 2018 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski: ING Bank Śląski nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741 iban: PL23105014611000002415702741 swift: INGBPLPW z dopiskiem: „Wadium dot. przetargu pn. Modernizacja oświetlenia w budynku kotłowni oraz budynku magazynu na terenie GOŚ-ŁAM” Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.); -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. poz.1158 z późn. zm.). Uwaga! Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy z 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 2 i ust. 3 ustawy.) W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust: 1, 1a, 2 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć ofertę, którą stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Cenę należy podać w formie cyfrowej - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. Wynagrodzenie musi obejmować pełny zakres wykonania robót, w tym koszty ubezpieczenia, załadunki, rozładunki, gwarancje, podatki oraz wszelkie inne koszty, opłaty i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, wymienione w umowie. UWAGA! Cena musi być wyrażona w PLN. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. Ewentualne upusty muszą być zawarte w cenie. wraz z ofertą należy złożyć: 1) wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 2) Pełnomocnictwo, jeśli oferta wraz z załącznikami została podpisana nie przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej). 3) Pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu i adresu elektronicznego). 4) Wzór podpisu osoby uprawnionej do podpisania oferty i wszystkich złożonych dokumentów. 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; 6) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników). Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty: a) wykaz dokumentów zastrzeżonych (na dzień składania ofert); b) dokumenty świadczące, iż zastrzeżone dokumenty (z pkt. a), stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty o których mowa w pkt. a i b podpisane przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) powinny zostać załączone do oferty i odpowiednio zabezpieczone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie”
Dodano: 2024-06-26 - Budowa trybuny sportowej i oświetlania przy boisku ze sztuczną nawierzchnią w Drzewcach
Dodano: 2023-11-29 - Remont pomieszczeń OSP w Skotnikach
Dodano: 2023-08-24 - Utwardzenie i zagospodarowanie placu za Urzędem Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11 i 12 (część elektryczna)
Dodano: 2023-06-22 - Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę oświetlenia na boisku sportowym w miejscowości Słupia
Dodano: 2022-12-30 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców .
Dodano: 2022-10-26 - „Budowa oświetlenia zewnętrznego na terenie GOSiR w Ruścu”
Dodano: 2022-08-22 - Wykonanie i konserwacja instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2020-11-03 - Roboty budowlane w zakresie modernizacji sieci teleinformatycznej oraz przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
Dodano: 2020-10-27 - Roboty budowlane w zakresie modernizacji sieci teleinformatycznej oraz przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
Dodano: 2020-09-24