Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Słupska, realizowana na podstawie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Energia, Działanie 10.4 Redukcja emisji, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego na terenie Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska” - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.10.04.00-22-0002/16-00 z dnia 1 marca 2017r.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Słupska, realizowana na podstawie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Energia, Działanie 10.4 Redukcja emisji, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego na terenie Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska” - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.10.04.00-22-0002/16-00 z dnia 1 marca 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego na terenie Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska”, realizowanego w ramach Projektu. Wykonawca obowiązany jest wykonywać sukcesywnie, częściami przedmiot zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym oświetlenia ulicznego miasta Słupsk (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ i Załącznik 1 do Umowy, zwanym dalej „PFU”, oraz we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Obszar objęty zamówieniem zawarty jest na Mapie miasta Słupska stanowiącej załącznik Nr 11 do SIWZ oraz Załącznik Nr 2 do Umowy. Zestawienie - podstawowe dane dla istniejących i projektowanych lamp stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz Załącznik Nr 10 do Umowy. Obliczenia fotometryczne Miasto Słupsk stanowią Załącznik Nr 13 do SIWZ oraz Załącznik Nr 11 do Umowy. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany jest do osiągnięcia celu Projektu tj. efektu ekologicznego w następującym zakresie: 1) użycie energii elektrycznej po wykonaniu modernizacji na poziomie nie większym niż 1071,62 MWh rocznie; 2) ograniczenie emisji CO2 o nie mniej niż 1196,96 [Mg/rok], co oznacza zmniejszenie emisji CO2 o nie mniej niż 57,47% w stosunku do opraw obecnie zamontowanych i bieżącej emisji CO2, udokumentowane sporządzonym raportem. 4. Zamawiający wymaga adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 5. Zamawiający wymaga, aby oprawy oferowane przez Wykonawcę potwierdzały spełnienie wymagań dot. parametrów techniczno- użytkowych: 1) opraw ozdobnych LED; 2) opraw drogowych LED, opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym oświetlenia ulicznego miasta Słupsk (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ i Załącznik 1 do Umowy. 6. Na mocy z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą”, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności dot. prac przygotowawczych, kopanie, układanie linii kablowych metodą ręczną, demontaż i montaż urządzeń oświetlenia zewnętrznego, montaż liczników oraz wymiany chodników wraz z podbudową. 7. Z zastrzeżeniem zawartym w pkt 8 poniżej wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego wykonania Umowy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia, w tym obejmuje usunięcie wad Dokumentacji oraz wykonanych robót budowlanych. 8. Minimalny okres gwarancji dla: 1) opraw ozdobnych LED wynosi 10 lat; 2) opraw drogowych LED wynosi 10 lat. Okres gwarancji opraw nie stanowi kryterium oceny ofert. 9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Szczegółowe informacje w zakresie zasad wnoszenie wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty, które należy złożyć w załączeniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy dot. podstaw wykluczenia, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy dot. spełnienia warunków sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 3) Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 4) notarialnie poświadczona kopia lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. Oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 i 3 do SIWZ mają być złożone w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w powyższych oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, sporządzonych wg Załącznika Nr 2 i 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które można sporządzić wg Załącznika nr 4 SIWZ. 6. Oświadczenia lub dokumenty, które samodzielnie składa Wykonawca po terminie do składania ofert. 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu, który złożył odrębną ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego o ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, opisanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ Zamawiający wskazuje, iż w przypadku gdy w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia ich spełnienia, wskazane są wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. 5. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach