Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Juszkowo, Zakątek 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000 Juszkowo, woj. pomorskie
REGON: 191674931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Pruszcz Gdański - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1: Budowa oświetlenia na ulicy: Przemysłowej, Długiej w Cieplewie:W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=8m, z oprawami LED.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 1. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 2: Budowa oświetlenia ulicy Polnej w JuszkowieW zakres robót wchodzi w szczególności budowa 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7m, 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=4m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 2. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 3: Budowa oświetlenia drogowego w KrępcuW zakres robót wchodzi w szczególności budowa 5 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=8m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 3. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 4: Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Lędowie:W zakres robót wchodzi w szczególności :A. budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=7m B. demontaż oprawy oświetleniowej (1 szt.) ze słupa nr 6/2 oraz demontaż linii napowietrznej oświetleniowej między słupami 6/1 i 6/2.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 4. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 5: Budowa oświetlenia ulicy Cichej w ŁęgowieW zakres robót zgodnie z załącznikiem nr 5 wchodzi w szczególności:A. budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=5m.B. demontaż oprawy oświetleniowej ze słupa nr 102/7/1 oraz demontaż linii napowietrznej oświetleniowej między słupami 102/7 – 102/7/1 (SO-5191/1 Polna). Uwaga!Zamawiający zamierza wykonać całość robót budowlanych objętych dokumentacją, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5.Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 6: Budowa oświetlenia ulicy Gdańskiej w RusocinieW zakres robót wchodzi w szczególności budowa 12 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=8m. Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 6. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 7: Budowa oświetlenia ulic w Straszynie: Szafranowa, Morelowa, DaglezjowaW zakres robót wchodzi w szczególności budowa 26 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=6m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 7. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Część nr 8: Budowa oświetlenia ulic na osiedlu Zorza w Straszynie W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 10 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=7m oraz budowa 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=5m.Uwaga!Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 8. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%Od 21:30 do północy – 70%Od północy do 2:00 – 50%Od 2:00 do 3:00 – 70%Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto,Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę.b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne.Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy na więcej niż 1 części.UWAGA!Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 1646).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Dodano: 2023-11-22 - Budowa oświetlenia drogowego ulic w 7 częściach
Dodano: 2023-09-25 - Przebudowa ul. Augustyna Szpręgi w Czersku - etap I - Przebudowa napowietrznej linii energetycznej i budowa linii oświetlenia ulicznego
Dodano: 2023-08-01 - Budowa oświetlenia drogowego ulic w 7 częściach
Dodano: 2023-07-20 - "Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk” z podziałem na części.
Dodano: 2022-11-09 - Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej (2224G Wiślina-Krzywe Koło) w miejscowości Bystra – Wiślina – poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego
Dodano: 2022-08-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK25 w województwie pomorskim.
Dodano: 2022-08-10 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 6 w miejscowości Poganice
Dodano: 2022-07-12 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Kasztanowej w Ulkowach, ul. Sosnowej w Kolniku i ul. Bursztynowej w Kleszczewku.
Dodano: 2021-01-15 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Kasztanowej w Ulkowach, ul. Sosnowej w Kolniku i ul. Bursztynowej w Kleszczewku
Dodano: 2020-10-29