Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kunów

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Warszawska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kunów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kunów” współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr: RPSW.03.04.00-26-0038/18-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.03.04.00-26-0038/18 pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kunów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4. „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi 3 „Efektywna zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020 (zwana dalej „umowa o dofinansowanie” – stanowiąca załącznik Nr 11 do SIWZ). 3.2. Zakres prac określają: 1) Audyt energetyczny; 2) Projekt techniczny; 3) Opis przedmiotu zamówienia; 4) Warunki modernizacji urządzeń oświetlenia ulicznego PGE znak: RM/RK/4584/2019 z dnia 27.08.2019 r. z uwzględnieniem pisma L. dz. RM/RK/2915/2020 z dnia 03.06.2020 r.; 5) Przedmiar robót. Powyższe dokumenty (z wyjątkiem pkt 3) stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.3. Szczegółowy zakres prac: Przedmiotem projektu jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kunów obejmująca wymianę 816 sztuk wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne LED. Zadanie obejmuje zakup, demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych energooszczędnych LED. Zakres projektu obejmuje: -wymianę 243 sztuk opraw oświetleniowych sodowych o mocy jednostkowej 100W na oprawy LED o mocy 55W wraz z wymianą wkładki bezpiecznikowej, -wymianę 16 sztuk opraw oświetleniowych sodowych o mocy 150W na oprawy LED o mocy 55W wraz z wymianą wkładki bezpiecznikowej, -wymianę 76 sztuk opraw oświetleniowych sodowych o mocy 150W na oprawy LED o mocy 80W wraz z wymianą wkładki bezpiecznikowej, -wymianę 16 sztuk opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W na oprawy LED o mocy 80W wraz z wymianą wkładki bezpiecznikowej, -wymianę 387 sztuk opraw oświetleniowych na oprawy LED o mocy 55W wraz z osprzętem – montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż skrzynki bezpiecznikowej, -wymianę 49 sztuk opraw oświetleniowych na oprawy LED o mocy 80W wraz z osprzętem – montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż skrzynki bezpiecznikowej, -wymianę 29 sztuk opraw oświetleniowych na oprawy LED o mocy 106W wraz z osprzętem – montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż skrzynki bezpiecznikowej. W sumie 816 sztuk opraw zostanie wymienionych na energooszczędne o mocy 55W (646 sztuk), o mocy 80W (141 sztuk), oraz o mocy 106W (29 sztuk). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych mocy opraw według doboru opisanego w załączniku Nr 2 Opis przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ilości łącznej opraw 816 sztuk i łącznej mocy opraw mieszczącej się w granicach mocy od 46 600W do 49 884W, która to wartość jest maksymalna, jaka gwarantuje spełnienie warunku ograniczenia emisji szkodliwych emisji do atmosfery według umowy zawartej z jednostką współfinansującą zadanie. UWAGA! Przed przystąpieniem do prac należy wykonać dokumentację wykonawczą i uzgodnić ją z PGE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.4. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, nadmienia się, że wszystkie użyte w projekcie technicznym, przedmiarze robót nazwy produktów, jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta, dostawcy lub produktu, dopuszcza możliwość składania „produktów równoważnych”, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (nie gorszych). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ma obowiązek wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w projekcie technicznym oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt techniczny, przedmiar robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Sposób ustalenia rozbieżności w dokumentacji określony zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.6. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych prac będzie realizowana niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych pracach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji (i wskazanego w ofercie). Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany do ewentualnego uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 3.7. Wykonawca winien zapoznać się ze SIWZ, projektem technicznym oraz przedmiarem robót, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych prac w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.8. Sposób wykonania zamówienia: dostawa i montaż – należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i wytycznymi określonymi w SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC. 2)Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.2 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 3)Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ) 4)Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” – strona 8-9. 6)Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach