Przetargi.pl
"Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Żuromin”

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Plac Józefa Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    REGON: 130377936
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Żuromin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Żuromin polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED.Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawierają załączniki do SWZ:Zał. Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaZał. Nr 2 do SWZ – Wykaz opraw do wymianyWspólny Słownik Zamówień kod (CPV): 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowegoInwestycja dofinansowana jest ze środków Krajowych - Program Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie „Modernizacja oświetlenia oraz wymiana źródeł ciepła”3.2 GwarancjaWymagany okres gwarancji na wykonane roboty montażowe – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 24 miesiące oraz na oprawy minimum 10 lat. 3.3 Zakres i obowiązki WykonawcyWykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących czynności zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Uzgodnienie prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA Oświetlenie S.A.; 2) Demontaż 493 szt. istniejących opraw; 3) Dostawa opraw oświetleniowych ulicznych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w liczbie 493 szt.. Moc opraw musi być dostosowana do istniejących potrzeb i warunków natężenia światła oświetlanych powierzchni. 4) Dostawa i montaż wysięgników oświetleniowych jedno- i dwuramiennych, stalowe, ocynkowane ogniowo z uchwytami montażowymi w ilości 467 szt.; 5) Podczas montażu opraw, jeśli światło punktu świetlnego jest ograniczone przez gałęzie drzew, należy usunąć przeszkodę przez przycięcie. 6) Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 7) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli. 8) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego odcinków modernizowanego oświetlenia. 9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie. 10) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty montażowe – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 24 miesiące oraz na oprawy minimum 10 lata. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w stanie niepogorszonym parametrów technicznych i użytkowych zamontowanych urządzeń uzyskanych w wyniku realizacji zadania. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne w ww. okresie niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, koszt ten Wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu. 11) Wykonawca jest zobowiązany do uiszczenia opłat za zajęcie pasa drogowego przy drogach wojewódzkich i powiatowych. 12) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie urządzenia fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 13) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 14) Wykonanie robót, odbiory oraz organizację robót (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy prawa powszechnie obowiązującego. 15) Wykonawca ponosi koszt transportu zdemontowanych opraw we wskazane miejsce składowania ustalone przez Wykonawcę z Zamawiającym. 16) Procedury i koszty związane z przerwami, włączeniami dostaw prądu, bez których nie będzie możliwa realizacja przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić przy opracowaniu oferty zgodnie z przyjętymi zasadami Energa Oświetlenie. Wykonawca ponosi koszty z tym związane. 17) Zamawiający wymaga, aby kierowanie robotami wymiany lamp odbywało się przez osobę/y posiadającą/e wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych. 4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZPZamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze,- modernizacja oświetlenia ulicznego, - wymiana istniejących opraw oświetleniowych,- kierowanie pojazdami,- obsługa maszyn budowlanych,- wykonanie innych czynności (prac fizycznych) związanych z wykonaniem bezpośrednio prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych.Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu ich niespełnienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach