GMINA SIEMYŚL ogłasza przetarg
- Adres: 78-123 Siemyśl, KOŁOBRZESKA
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 (44) 787-46-16
- Data zamieszczenia: 2024-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SIEMYŚL
KOŁOBRZESKA
78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 (44) 787-46-16
REGON: 330920498 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemysl.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Siemyśl - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Siemyśl”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Demontaż 470 opraw oświetleniowych,2) Dostawę i montaż 470 fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED, w tym:a) 228 szt. opraw oświetlenia ulicznego 40 W,b) 141 szt. opraw oświetlenia ulicznego 50 W,c) 82 szt. opraw oświetlenia ulicznego 60 W,d) 19 szt. opraw oświetlenia parkowego 40 W,3) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia sporządzonej w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w szczególności potwierdzającej spełnianie wszystkich parametrów, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ lub tam wymienionej (karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje, sprawozdania lub raporty z badań/testów), instrukcji montażu, dokumentów potwierdzających okres gwarancji producenta opraw.3. Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9 - Rozświetlamy Polskę), dostarczone oprawy oświetleniowe LED, muszą:1) być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej,2) gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,3) posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.4. Wymagane minimalne parametry opraw oświetleniowych określa Załącznik nr 1 do SWZ. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:54 8581 0004 0015 0819 2000 0009z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ITRI.271.1.2024”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę i montaż co najmniej 350 szt. opraw oświetlenia ulicznego lub opraw parkowych, wykonanych w technologii LED.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw potwierdzić zakres zamówienia, w szczególności ilość oraz rodzaj dostarczonych i zamontowanych opraw oświetleniowych.2) W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienie w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nieenergooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Szczecinek
Dodano: 2024-05-02 - Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego na terenie Gm. Drawsko Pom. w ramach projektu współfinansowanego ze środków WFOŚiGW w Szczecinie pn.: Budowa oświetlenia solarnego na terenie Gm. Drawsko Pom.
Dodano: 2024-04-02 - "Wymiana oświetlenia na terenie gminy Złocieniec" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-03-14 - Modernizacja oświetlenia drogowego w zakresie wymiany opraw sodowych na LEDowe
Dodano: 2023-05-08 - Budowa oświetlenia solarnego w miejscowościach: Karsk, Wołowiec, Szczytniki
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa i montaż 23 sztuk słupów solarno-hybrydowych
Dodano: 2020-02-06 - Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Golczewie
Dodano: 2019-11-26 - „Dostawa i montaż słupów solarno – hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie”
Dodano: 2019-02-01 - Dostawa i wymiana źródeł światła metalohalogenkowych na źródła światła LED, w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
Dodano: 2018-09-07