Przetargi.pl
Dostawa i montaż 23 sztuk słupów solarno-hybrydowych

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3118060 , fax. 94 3425419
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3118060, fax. 94 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 23 sztuk słupów solarno-hybrydowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie dwudziestu trzech lamp solarno – hybrydowych w ramach dwóch zadań. 2. Opis zamówienia: 1) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Unii Europejskiej – 13 szt. Osiedle Unii Europejskiej - Budżet Obywatelski - Koszalin, ul. Austriacka – 4 sztuki, - Koszalin, ul. Duńska – 3 sztuki, - Koszalin, ul. Fińska – 1 sztuka, - Koszalin, ul. Maltańska – 3 sztuki, - Koszalin, ul. Irlandzka – 2 sztuki. 2) Instalacja solarnych lamp przy ul. Macieja, ul. Bartłomieja, ul. Mścisława, ul. Serwacego, ul. Bonifacego – 10 szt. Osiedle Lubiatowo – Budżet Obywatelski - Koszalin, ul. Mścisława nr 2 – 1 sztuka, - Koszalin, ul. Pankracego – 1 sztuka, - Koszalin, ul. Bartłomieja przy nr 3 i nr 9 – 2 sztuki, - Koszalin, skrzyżowanie ul. Serwacego z ul. Bonifacego - 1 sztuka, - Koszalin, ul. Bonifacego – 1 sztuka, - Koszalin, ul. Macieja – 4 sztuki. Lampy solarno – hybrydowe należy zlokalizować zgodnie z zatwierdzonymi mapami przygotowanymi w ramach zadania KBO na 2020r. Lampy solarno – hybrydowe na osiedlu Lubiatowo przy ul. Bartłomieja, ul. Macieja, ul. Mścisława, ul. Serwacego ul. Bonifacego jest kontynuacją zadania KBO z 2019r. Na w/w zadaniu należy dobrać słupy solarno – hybrydowe, panele solarne, turbinę, oprawy oświetleniowe, moduły sterujące pod względem wizualnym jak i parametrami technicznymi odpowiadające już zamontowanym przy danych ulicach komplety słupów solarno – hybrydowych. Parametrami techniczne nie mogą odbiegać od sprawdzonych i już przetestowanych lamp solarno - hybrydowych (wizualizacja wraz z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ). Zakres dostawy, montażu obejmuje: - Roboty ziemne – związane z montażem fundamentu oraz zabezpieczonego akumulatora - Roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych - Montaż słupa stalowego ocynkowanego jednolitego wielokątnego bądź stożkowego o wysokości 8 - 9m z kompletnym oprzyrządowaniem, zabezpieczony warstwą antykorozyjną u spodu słupa do wysokości 50 cm. Grubość ścianki słupa min 4mm. Właściwości przy uderzeniu pojazdem (bezpieczeństwo bierne); klasa 0, stosowane na obszarach ruchu pojazdów i pieszych produkowane wg wymagań PN-EN 40-5:2004 (potwierdzenie Certyfikatem). W dolnej części słupa otwór rewizyjny dostęp do rewizji słupa za pomocą kluczy imbus. Słup powinien spełniać również wymagania zgodnie z PN-EN 40-5:2002. - Montaż wysięgnika wykonanego z takiego samego typu materiału jak konstrukcja słupa, wysięgnik o długości min. 1,2m. - Montaż fundamentu prefabrykowanego typu F150 o wymiarach 220x220x1500 zabezpieczony jutą asfaltową koloru czarnego przed czynnikami zewnętrznymi. - Montaż źródeł światła – oprawa oświetleniowa LED 30W – 50W, oprawa oświetleniowa LED o szerokim rozsyle światła przeznaczona do oświetlenia ciągów komunikacyjnych, placów, dróg. Obudowa wykonana z aluminium, odlew ciśnieniowy malowany proszkowo, osłona z szyby hartowanej. Do zasilania lampy wymagany jest zasilacz LED, może być on wbudowany w kontrolerze ładowania lub umieszczony bezpośrednio w oprawie. Strumień świetlny >700-4200lm Temperatura barwy światła 3500 – 4300K, Współczynnik oddawania barw Ra>70. Żywotność ponad 50 000h. Temperatura pracy od -30oC do 55oC. IP oprawy oświetleniowej IP 65-66. Lampa uliczna z soczewką rozpraszającą światło. Certyfikat CE. Po montażu należy wykonać pomiary natężenia oświetlenia. Wysokość zawieszenia oprawy oświetleniowej – 5,5m – 6,0m. Oprawy oświetleniowe zaproponowane przez wykonawców nie mogą spełniać gorszych parametrów niż wymagane przez Inwestora. - Montaż paneli monokrystalicznych 330W pojedynczych; Napięcie jałowe (Voc) 41,30V; Prąd zwarciowy (Isc) 10,2A; Maks. Napięcie zasilania (Vmp) 33,81V; Prąd maksymalny (Imp) 9,76A; Sprawność modułu 19,6%; Wymiary modułu 1684x1002x35mm; Ilość ogniw 60x2szt; Rozmiary ogniw 158.75x79.38mm; Maksymalne napięcie układu 1000/1500V; Skrzynka przyłączeniowa IP68; Obramowanie - Anodyzowane aluminium, kabel zasilający 4mm2; Poziom aplikacji Klasa A, Połączenie MC4; Nominalna temp. Pracy ogniwa NOCT 45±2oC, Współczynnik temperatury Isc +0,05%/oC; Współczynnik temperatury Voc -0,28%/oC; Współczynnik temperatury Pmax -0,36%/oC, Tolerancja mocy 0 ˷+5W; Temperatura robocza -40oC ˷+85oC; Obciążenie wiatrem/ śniegiem 2400Pa/5400Pa; Prąd bezpiecznikowy 15A; 15 lat gwarancji producenta; 25 lat gwarancji mocy; Odporność na amoniak i sól zgodnie z IEC 62716 IEC61701 IEC61215, IEC61730; panel powinien posiadać na tabliczce znamionowej napis „Własność ZDiT Koszalin”. - Montaż akumulatorów żelowych 1x12V 200Ah; wysoka jakość sterownika nie dopuszczająca do całkowitego rozładowania akumulatora 10A/20A – 12V/24V; czas autonomii do 4 dni; Nominalna pojemność (10 godzin) – 200AH; Napięcie nominalne 12V; Układ zasilania 24V. Akumulatory zamontować w obudowie aluminiowej hermetycznej IP67. - Montaż turbiny wiatrowej min. 300W trzy lub pięcio łopatowa; Napięcie znamionowe 24V; Natężenie zmianowe 25A; prędkość startowa 2m/s; Prędkość znamionowa wiatru 13m/s; prędkość graniczna wiatru 50m/s; tworzywo łopat -Nylon; Kontroler wiatrowy FW03-24; Temperatura pracy -40oC do 80oC; żywotność do 20 lat, hamulec wiatru elektromagnetyczny; Waga 6.5kg; - Montaż czujki zmierzchowej – programator czasu pracy. - Montaż regulatora – Urządzenie zamienne prąd trójfazowy z turbiny wiatrowej na prąd stały. W przypadku wysokiego napięcia na akumulatorze załączenie hamulca elektromagnetycznego turbiny. Napięcie znamionowe 24V; Moc maksymalny turbiny 300W; Napięcie załączania hamulca turbiny 30V; pobór własny prądu 8mA, stopień ochrony IP67; 5-stopniowy timer i możliwość regulowania przyciemniania 0˷1005, możliwość odczytywania parametrów i statusu pracy przez zdalne urządzenie; automatyczne wykrywanie napięcia systemu 12V/24V; zewnętrzny czujnik temperatury; możliwość dostosowania automatycznego progu dzień / noc; zdalne urządzenie z wyświetlaczem LCD do konfigurowania; IP67 obudowa z aluminium, w pełni automatyczna elektroniczna funkcja ochrony; czterostopniowe ładowanie PWM; godziny oświetlenia 5 Stopni (programowalne). - Wykonawca wraz z lampami solarno – hybrydowymi dostarczy zdalny sterownik do regulatora - Montaż zabezpieczenia nadmiorowo – prądowego paneli fotowoltaicznych, opraw LED i akumulatora; - czas pracy lampy od 8 do 12godzin - ułożenie przewodu do łączenia poszczególnych elementów urządzenia – paneli fotowoltaicznych; 4mm2, oprawa LED:2,5mm2, akumulatorów żelowych: 10mm2. - wykonanie pomiarów napięcia lamp solarno – hybrydowych ( napięcie panela fotowoltaicznego, napięcie akumulatora, napięcie turbiny wiatrowej). Uwaga! W miejscach, gdzie w dokumentach przetargowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C”, „D” SIWZ. 4. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 357) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w toku realizacji zamówienia prace wskazane w opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty elektryczne. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego mBank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć w Dziale Finansowo – Księgowym ZDiT pok. 11 lub bezpośrednio do oferty. W przypadku złożenia oryginału wadium bezpośrednio do oferty zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Miasto Koszalin – Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin. 4. Oferta wspólna. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 9. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2. Oferta winna zawierać: a) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Formularz nr 1 do rozdziału B SIWZ) b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (Formularz nr 2 do rozdziału B SIWZ) c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu (Formularz nr 3 do rozdziału B SIWZ) d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, f) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w Dziale XIV pkt 9 i 10 SIWZ. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy składający wspólna ofertę muszę złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być stanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach