Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-194 Warszawa, ul. Zarzecze
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360 , fax. +48(22)5870361
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
    ul. Zarzecze 13 B
    03-194 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360, fax. +48(22)5870361
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.wody.gov.pl; https://przetargi.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia wewnętrznego w budynku administracyjnym Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B wraz z niezbędną modernizacją instalacji elektrycznych w ramach zadania pn. „Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B”. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. modernizację oświetlenia wewnętrznego polegającą na: 1) wymianie fluorescencyjnych opraw oświetleniowych na oświetlenie energooszczędne LED – demontaż istniejących opraw zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia oraz montaż opraw energooszczędnych w liczbie i rozmieszczeniu zgodnym ze sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem natężenia oświetlenia. 2) wymianie fluorescencyjnych opraw oświetleniowych na oświetlenie energooszczędne LED (demontaż istniejących opraw i montaż opraw energooszczędnych) w bezpośrednim sąsiedztwie windy oraz przed wejściem do sali konferencyjnej na II piętrze zgodnie z poniższym wykazem: Liczba opraw sufitowych do demontażu: 27 szt. Rozkład opraw: parter – 6 szt.; piętro I – 14 szt. piętro II – 7 szt. 3) wymianie fluorescencyjnych opraw oświetleniowych na oświetlenie energooszczędne LED w łazienkach, toaletach i węzłach sanitarnych – demontaż istniejących opraw zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia oraz montaż opraw energooszczędnych w liczbie i rozmieszczeniu zgodnym ze sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem natężenia oświetlenia. 4) opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu w wersji papierowej (2 egz.) oraz w wersji elektronicznej dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi normami branżowymi, w terminie do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, 2. malowanie wszystkich powierzchni (kolorystyka analogiczna do istniejącej), na których zmieniono miejsce montażu opraw oświetleniowych typu LED w stosunku do usytuowania opraw zdemontowanych. po zakończeniu prac modernizacyjnych, 3. wykonanie pomiarów odbiorczych – wykonanie pomiarów oraz sporządzenie protokołów w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowane zostaną nowe oprawy oświetleniowe (zgodnie z Polską Normą PN-EN 12464-1:2012 Światło i oświetlenie). Pomiary natężenia oświetlenia należy wykonać w punktach ściśle odpowiadających punktom przyjętym na siatce pomiarowej w projekcie oświetleniowym, 4. utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych oraz pozostałych elementów osprzętu oświetleniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składa się Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 1) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 2) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 5) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach