Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap III, część 3 osiedle Węglowe - kierunek Wschód obwód 4

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap III, część 3 osiedle Węglowe - kierunek Wschód obwód 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn.: Modernizacja oświetlenia osiedla przy ulicy Węglowej. Inwestycja ta została podzielona ze względów finansowych na etapy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu III. B) Zakres robót etapu III obejmuje: 1. Demontaż starych słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami. 2. Montaż nowych słupów oświetleniowych typu SAL na fundamentach betonowych wraz z oprawami typu LED. 3. Wykonanie przewiertów dla kabla nN pod drogami, rura SRS 110. 4. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe w rurach ochronnych DVR 75. 5. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2 . 6. Montaż głowicy kablowej nN i wprowadzenie kabla do rozdzielni oświetleniowej. 7. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB-1 lub TB-2. 8. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót zgodnie z przedmiarem. 9. Badania i pomiary po montażowe niezbędne dla włączenia instalacji do ruchu. 10. Ewentualne uaktualnienie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie oznakowania na czas prowadzenia robót. 11. Sporządzenie planu BIOZ i harmonogramu robót budowlano - elektrycznych. 12. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej zgodnie z wytycznymi Inwestora i Przedsiębiorstwa Energetycznego. C) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1. Projekt Budowlano-Wykonawczy Rozbudowy oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu w ramach zadania pod nazwą Modernizacja oświetlenia osiedla przy ulicy Węglowej w Bieruniu. 2. Projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót związanych z budową oświetlenia i kabla energetycznego na ul. Węglowej w Bieruniu. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 4. Przedmiar robót (część 3 osiedle Węglowe - kierunek wschód obwód 4) branża elektroenergetyczna. D) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5. Dokona ewentualnych (uzgodnionych z dostawcami) zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 8. Wykona inwentaryzację terenu (przed rozpoczęciem robót) . 9.Przeprowadzi wszelkie niezbędne: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikających ze STWiORB, oraz konieczne a nie ujęte w przedmiarze robót. 10. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 11. Zapewnieni warunki bezpieczeństwa na osiedlu - placu budowy w okresie wykonywania prac poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 12. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 13. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 14. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 15. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 16. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 17. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 18. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 19. Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania); 20. Wykona dokumentację powykonawczą wg § 10 ust. 4 umowy w 4 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). E) Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiRB. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. F) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. G) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. H) Nazwy i kody według słownika CPV: 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne, 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych, 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych, 45312311-0 Instalowanie oświetlenia, 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej, 45314300-4 Kładzenie kabli, 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych, 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego, 45317000-2 Inne instalacje elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 17 000,00 zł ( słownie: siedemnaścietysięcyzłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.271. 22. 2013 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia Modernizacja oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap III, część 3 osiedle Węglowe - kierunek Wschód obwód 4. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu ( I piętro, pokój nr 8, segment B) nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, zaleca się wskazać informacyjnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach