Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap II, część 2 osiedle Węglowe - kierunek Zachód obwód 3

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap II, część 2 osiedle Węglowe - kierunek Zachód obwód 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A)Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn.: Modernizacja oświetlenia osiedla przy ulicy Węglowej. Inwestycja ta została podzielona na etapy. Obecnie jest realizowany etap II część 2 Osiedle Węglowe - kierunek Zachód obwód 3. B)Zakres robót etapu II obejmuje: 1. Demontaż 41 szt. starych słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami. 2. Montaż 95 szt. słupów oświetleniowych typu SAL na fundamentach betonowych. 3. Montaż 16 szt. opraw oświetleniowych SELENIUM LED BGP340. 4. Montaż 85 szt. opraw oświetleniowych LED BPP007. 5. Wykonanie przewiertów dla kabla nN pod drogami, rura SRS 110. 6. Ułożenie ~ 2800 m kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 7. Ułożenie ~2580 m rur ochronnych DVR 75. 8. Ułożenie ~1280 m bednarki ocynkowanej uziemiającej Fe Zn 25x4 mm2 . 9. Montaż 1 szt. rozłącznika oraz wprowadzenie kabla do rozdzielni oświetleniowej. 10. Montaż 95 szt. tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB-1 lub TB-2. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót zgodnie z przedmiarem. 12. Badania i pomiary po montażowe niezbędne dla włączenia instalacji do ruchu. 13. Ewentualne uaktualnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 14. Sporządzenie planu BIOZ i harmonogramu robót budowlano - elektrycznych. 15. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej zgodnie z wytycznymi Inwestora i Przedsiębiorstwa Energetycznego. C)Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1.Projekt Budowlano-Wykonawczy Zamienny Rozbudowy oświetlenia osiedla przy ul. Węglowej w Bieruniu w ramach zadania pod nazwą Modernizacja oświetlenia osiedla przy ulicy Węglowej w Bieruniu. 2.Projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót związanych z budową oświetlenia i kabla energetycznego na ul. Węglowej w Bieruniu. 3.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 4.Przedmiar robót (część 2 osiedle Węglowe - kierunek zachód obwód 3) branża elektroenergetyczna. D)Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1.Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2.Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3.Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4.Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5.Dokona ewentualnych (uzgodnionych z dostawcami) zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6.Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7.Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 8.Wykona inwentaryzację terenu (przed rozpoczęciem robót) oraz odtworzy zniszczone przez siebie punkty graniczne. 9.Przeprowadzi wszelkie niezbędne: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikające ze STWiORB oraz konieczne a nie ujęte w przedmiarze robót. 10.Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 11.Zapewnieni warunki bezpieczeństwa na osiedlu - placu budowy w okresie wykonywania prac poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 12.Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 13.Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 14.Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 15.Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 16.W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 17.Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 18.Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 19.Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania); 20.Wykona dokumentację powykonawczą wg § 10 ust. 4 umowy w 4 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów), w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą (min. 5 oryginałów zaktualizowanych map zasadniczych). E) Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. 2010.138.935) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. F) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. G)Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. H) Wykonawca wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 19 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach