Przetargi.pl
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY RUTKI

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 763 161 , fax. 862 763 160
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862 763 161, fax. 862 763 160
    REGON: 45067028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY RUTKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących linii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rutki z zainstalowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami typu LED. Zakres zamówienia obejmuje : 1) Wymianę przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED szt. 742, 2) Wymiana przewodów zasilających biegnących w wysięgnikach i słupach na których zamontowane są oprawy oświetlenia ulicznego. 3) Wymiana wysięgników opraw szt. 627. 4) Wymianę zabezpieczeń opraw na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi. 5) Wymiana przewodów w wysięgnikach zasilających oprawy. 6) Malowanie wysięgników do opraw oświetleniowych – 49 sztuk. 7) Wyniesienie 38 układów sterowniczo-pomiarowych z rozdzielnic stacyjnych do projektowanych szafek oświetlenia ulicznego na słupie linii nn. 8) Wykonanie dokumentacji odbiorowej ze schematami jednokreskowymi obwodów oświetlenia ulicznego osobno dla każdej szafy SO w wersji papierowej oraz dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej w geodezyjnym układzie odniesienia "1992", "2000/5"– format zapisu *.SHP zawierającą szczegółową inwentaryzację istniejącego oświetlania, stacji zasilających, szaf oświetleniowych oraz linii drogowego oświetlenia zawierającego warstwy i atrybuty według poniższego schematu: Warstwa tematyczna LATARNIE/jako punkt/ W formacie .SHP opisaną następującymi atrybutami: - jednolity, niepowtarzalny numer latarni - lokalizacja latarni ( współrzędne X,Y ) - rodzaj słupa (stalowy, aluminiowy, betonowy, inny) - wysokość słupa oświetleniowego, (w metrach) - odległość słupów (w metrach z dokładnością 1,0 m) - odległość słupa od krawędzi drogi (w metrach z dokładnością 0,5 m) - długość wysięgnika (w metrach) - wysokość zamontowanej oprawy - rodzaj i typ oprawy - moc rzeczywista oprawy - ilość opraw na słupie - właściciel oprawy ( Gmina, Zakład Energetyczny ) - rodzaj linii (napowietrzna, kablowa) - typ linii (AL., ASXSN, YAKY …) Warstwę tematyczną SKRZYNKI STERUJĄCE (jako punkt) W formacie .SHP opisaną następującymi atrybutami: - jednolity, niepowtarzalny numer skrzynki sterującej SON, - lokalizację skrzynki sterującej ( współrzędne X,Y) - rodzaj skrzynki, - moc umowna skrzynki, - wartość zabezpieczeń przedlicznikowych, - oznaczenie transformatora z którym powiązany jest punkt zasilania, - ilość obwodów, Warstwę tematyczną STACJE TRANSFORMATOROWE (jako punkt) W formacie .SHP opisaną następującymi atrybutami: - oznakowanie stacji trafo - lokalizację stacji ( współrzędne X,Y) - konstrukcja (murowana, napowietrzna, kontenerowa, inna) Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w projekcie budowlano-wykonawczym załącznikach Nr 1a i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach Nr 1b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwudziestu tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów – oddział Rutki-Kossaki, Nr konta bankowego: 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RG.271.6.2018”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach