Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Koronowo -majątek Gminy Koronowo

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 382- 64-00 , fax. 52 382-64-01
  • Data zamieszczenia: 2022-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 382- 64-00, fax. 52 382-64-01
    REGON: 092350665
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Koronowo -majątek Gminy Koronowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 USTAWY Prawo Zamówień Publicznych (dalej uPzp ), w związku z art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na wymianie 174 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z częściową wymianą wysięgników, przewodów i zabezpieczeń na istniejących słupach energetycznych linii napowietrznej i kablowej nn-0,4kV na terenie Gminy Koronowo stanowiących majątek Gminy. Roboty budowlane realizowane będą z wykorzystaniem materiałów powierzonych przez Zamawiającego wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) . Szczegółowy opis przedmiotu, zakres i warunki wykonania zamówienia, określają ponadto następujące dokumenty: a) Projektowane postanowienia umowy - wzór Umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, b) Dokumentacja projektowa (DP) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, (SST) – załącznik nr 2 do SWZ, c) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik Nr 3 do SWZ. Dokumentacja projektowa (DP) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 uPzp. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach