Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana 65 szt. nieefektywnych i energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED i wysięgniki w ilości 95 szt. , zlokalizowanych. W ciągach komunikacyjnych i na ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie gminy Golub-Dobrzyń. Zakres zadania obejmuje: roboty elektroenergetyczne demontażowe opraw i wysięgników, roboty elektroenergetyczne montaż opraw i wysięgników, prace pomiarowe i regulacyjne, wymianę przewodów zasilających oprawę, zabezpieczenia wraz z zaciskami na liniach napowietrznych dla opraw oświetleniowych. Opracowanie Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, a także pomiary fotometryczne. Zakres robót obejmuje: • demontaż 65 szt. opraw oświetleniowych i wysięgników, • montaż 95 szt. opraw oświetleniowych typu LED które muszą spełniać następujące wymagania: - temperatura barwowa 4000 – 4300 K, - współczynnik oddawania barw Ra ≥70 - utrzymanie strumienia świetlnego L80F10 dla 60 000 h przy Ta=25°C, - klosz zabezpieczony szkłem hartowanym IK 08, - minimalna regulacja kata nachylenia oprawy drogowej na wysięgniku/słupie od min. -10 do+10°, - II klasa ochrony dla opraw drogowych, - klasa szczelności IP 65 , - prąd sterowania diodami nie więcej niż 700 mA, - znak CE i ENEC Obliczenia fotometryczne dla typowych sytuacji drogowych zostały wykonane dla współczynnika utrzymania MF = 0,85. • wymiana przewodów do opraw, zabezpieczeń i zacisków na liniach napowietrznych, • wykonanie kompensacji mocy biernej (kompensacja może być wykonana grupowo w szafce oświetleniowej dla ustalonego schematu sieci oświetleniowej zasilanej z danej szafki lub indywidualnie poprzez montaż kompensatorów dla każdej oprawy). Współczynnik mocy tej pobieranej energii elektrycznej dla zmodernizowanej sieci oświetleniowej w całym okresie świecenia ma być zgodny z wymogami operatora sieci dystrybucyjnej w celu nie przekraczania ponad umownego poboru energii biernej; • wymiana przewodów w słupach kablowych, • zdemontowany materiał przekazać do utylizacji lub do właściciela w zależności od decyzji właściciela zdemontowanego majątku, • wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, • wykonanie pomiarów fotometrycznych po modernizacji w oprawach dla przęseł charakterystycznych dla których wykonano obliczenia fotometryczne w dokumentacji projektowej, • montaż 10 liczników czasu pracy we wszystkich szafkach oświetleniowych, • Dostawę oprogramowania wraz z niezbędnym osprzętem pozwalającym na samodzielną zmianę przez konserwatora oświetlenia parametrów poziomów redukcji mocy w oprawach. • Opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac oraz ich zatwierdzenie. • wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przeznaczono do wymiany 95 szt. opraw oświetleniowych. Łączna moc znamionowa opraw po ich wymianie nie może przekraczać 6,245 kW. Do zabudowy należy przewidzieć oprawy drogowe, określone w następujących miejscowościach: Nowogród, Wrocki , Ostrowite zgodnie z dokumentacją techniczną: Do obowiązków wykonawcy należy osiągnięcie efektu ekologicznego: - zużycie energii elektrycznej po wykonaniu zadania ma wynieść nie więcej niż 19 429 kWh rocznie. - ograniczenie emisji CO2 o nie mniej niż 15,33 ( Mg/rok), co oznacza zmniejszenie emisji CO2 o nie mniej niż 15,33 (Mg/rok) czego potwierdzeniem będzie sporządzany raport za każdy rok działania zmodernizowanego oświetlenia ulicznego, począwszy od raportu za 2019 r. do roku 2024 r. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia jakie zamierza wbudować Wykonawca muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji i opowiadać: 1) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10- ustawy Prawo Budowlane. 2) Wymogom określonym w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Przedmiary robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacja projektowa, Audyt efektywności energetycznej oświetlenia zewnętrznego. 3. Dokumenty w/w, traktuje się jako wzajemnie się uzupełniające i wyjaśniające. 1.4. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to, zgodnie z przepisem art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Jeżeli w dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu tylko doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane materiały równoważne muszą zapewnić funkcjonalność przewidzianą w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 5 000,00 zł. (słownie: Pięć tysięcy złotych 00/100 ) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 20.05.2019r. godzina 12:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1) pieniądzu; sposób przekazania: na konto zamawiającego w Bank PKO BP Nr 47102050240000160200101600. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Golub-Dobrzyń” Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3) gwarancjach bankowych; 4.4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zmianami). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 20.05.2019r. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ 7.5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Golub-Dobrzyń w przetargu nieograniczonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Golub-Dobrzyń” 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny , czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawców na etapie składania ofert: 1) deklarację zgodności dla znaku CE oraz certyfikat dla znaku ENEC lub równoważny dla opraw, które Wykonawca zaoferował Zamawiającemu w przedmiocie zamówienia. 2)przedstawienia kompletnych obliczeń fotometrycznych wraz z bilansem mocy oferowanych opraw w formie wydruków oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD dla przęseł charakterystycznych dla których wykonano obliczenia fotometryczne w dokumentacji projektowej. Celem przedstawienia obliczeń jest udokumentowanie, że proponowane przez Wykonawcę oprawy oświetleniowe LED spełniają wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego. Obliczenia fotometryczne i dane techniczne właściwości opraw oświetleniowych stanowią integralną część oferty , dlatego ich brak przy składaniu ofert skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach