Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem technologii LED na terenie gminy Lubiewo - dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED

Gmina Lubiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-526 Lubiewo, ul. Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 493 10 , fax. 52 519 02 14
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubiewo
    ul. Hallera 9
    89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 493 10, fax. 52 519 02 14
    REGON: 92351133000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiewo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem technologii LED na terenie gminy Lubiewo - dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu fabrycznie nowych 246 szt. opraw oświetleniowych drogowych wykonanych w technologii LED. 2. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych, Schemat: Modernizacja oświetlenia ulicznego w ramach w polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający po montażu dostarczonych opraw może przeprowadzić pomiary parametrów oświetleniowych. W przypadku, gdy wyniki pomiarów będą gorsze niż wyniki przedstawione w obliczeniach fotometrycznych, wykonawca będzie zobowiązany do wymiany tych opraw, na własny koszt, na odpowiadające wymaganiom Zamawiającego, które po ponownie przeprowadzonych pomiarach będą zgodne z załączonymi do oferty obliczeniami fotometrycznymi. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 6. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady: a. Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. b. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres 60 miesięcy i gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy na wszystkie elementy oprawy, w szczególności: obudowę oprawy, układ zasilający, elementy świecące: diody LED, soczewki. c. W przypadku konieczności wymiany opraw, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe oprawy o tym samym lub podobnym modelu, kształcie i kolorze. d. Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy, załączonym do niniejszej SIWZ. 7. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w dokumentacji lub w SIWZ opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy opraw oświetleniowych to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy, nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje Zamawiającego. Podane w niniejszej SIWZ nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i produktów. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca może zaoferować oprawy oświetleniowe równoważne o parametrach technicznych odpowiadających co najmniej parametrom określonym w SIWZ i dokumentacji. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8. Warunki finansowania zamówienia: 1) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po jego wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie faktury końcowej. 2) Zapłata za fakturę może być zrealizowana z terminem płatności nieprzekraczającym 30 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury z załączonym protokołem odbioru bez uwag. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 4) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 5) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawionej przez pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach