Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2017-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja OSiR Głuszyna - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji nawierzchni trawiastej na płycie głównej boiska do piłki nożnej wraz z wykonaniem systemu nawadniania poprzez: 1)wykonanie projektu i uzyskanie uzgodnień oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa dla wykonania przyłącza wodociągowego wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego, 2)wykonanie projektu podziemnego systemu nawadniającego dla boiska piłkarskiego oraz terenu sąsiedniego wraz z budową systemu nawadniania boiska piłkarskiego, 3)wykonanie projektu renowacji nawierzchni boiska uwzględniającego usunięcie dotychczasowej trawy i ponowne wykonanie zgodnie z projektem naturalnej nawierzchni trawiastej wraz z modernizacją warstwy nośnej i wegetacyjnej na boisku, polach autu i za bramkami oraz częściowo na wale przy trybunach, 4)uporządkowanie terenu po zakończonej budowie, 5)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6)pielęgnację murawy do końca roku 2017 oraz wykonanie okresowych czynności pielęgnacyjnych wraz z podlewaniem, 7)przygotowanie systemu nawadniania do zimy oraz uprzednie przeszkolenie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania wykonanego systemu nawadniania przed okresem zimowym. Uwaga wszystkie roboty związane z realizacją punktów 1-3 należy rozpocząć w jednym terminie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy. Czas reakcji na awarię systemu nawadniania maksymalnie 6 dni. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Głuszyna, Poznań. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących założenie i pielęgnację murawy. Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 1 ust. 5 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganie z wypłatą na ich rzecz wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zatrudnionych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych za każdorazowy fakt niezatrudniania każdej z zadeklarowanych osób, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy. Klauzula społeczna Realizowana poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868) na czas wykonywania robót budowlanych. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia osób bezrobotnych do realizacji zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawionej urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby/ób bezrobotnej/ych lub informację o braku bezrobotnych wystawioną przez urząd pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie miał prawo żądania potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich zatrudnienia, zgodnie z zapisami § 1 ust. 7 umowy. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zadeklarowanych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych określonych w § 9 ust. 3 pkt 7 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu – etap II
Dodano: 2024-04-24 - "Budowa skateparku w Wyrzysku"
Dodano: 2024-04-09 - Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
Dodano: 2024-02-05 - Budowa placu zabaw oraz obserwatorium nieba na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części
Dodano: 2023-10-20 - Budowa skateparku w Komornikach przy ul. Mieszka I i Dobrawy
Dodano: 2023-08-23 - Budowa obiektów do ćwiczeń plenerowych oraz placów zabaw na terenie miasta Kalisza w podziale na 3 Części
Dodano: 2023-08-22 - Budowa placu zabaw i boiska w Oczkowicach
Dodano: 2023-08-21 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Jana Pawła II we Wronkach w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” – Edycja 2022.
Dodano: 2023-08-11 - Budowa sieci tras rowerowych tzw. single track wraz z trasą spacerowo-biegową – etap I
Dodano: 2023-07-26 - Montaż nowych elementów skateparku oraz przeniesienie części istniejących elementów (zmiana ich lokalizacji) na terenie istniejącego skateparku w Czerniejewie
Dodano: 2023-07-21