Przetargi.pl
Modernizacja opraw oświetlenia dróg w Gminie Mietków

Gmina Mietków ogłasza przetarg

  • Adres: 55-081 Mietków, Kolejowa 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 316 -81-13
  • Data zamieszczenia: 2024-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mietków
    Kolejowa 35
    55-081 Mietków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 316 -81-13
    REGON: 931935098
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mietkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja opraw oświetlenia dróg w Gminie Mietków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja oprawa oświetlenia dróg w Gminie Mietków.” Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę i montaż 456 fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED b) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia sporządzonej w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w szczególności potwierdzającej spełnianie wszystkich parametrów, o których mowa w Załącznikach od nr 1 do nr 1e SWZ lub tam wymienionej (karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje, sprawozdania lub raporty z badań/testów), instrukcji montażu, dokumentów potwierdzających okres gwarancji producenta opraw.Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9 - Rozświetlamy Polskę), dostarczone oprawy oświetleniowe LED, muszą: 1) być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, 2) gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy, 3) posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu umowy określa: 1) Specyfikacja Warunków Zamówienia, stanowiąca Załącznik Nr 1 do umowy; 2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 2 do umowy,3) Wykaz punktów objętych modernizacją, stanowiący Załącznik Nr 3 do umowy,4) Opis Wykonawczy stanowiący Załącznik Nr 4 do umowy,5) Fotometria stanowiący Załącznik Nr 5 do umowy,6) Wymagania dla opraw Tauron Nowe Technologie S.A. stanowiący Załącznik Nr 6 do umowy,7) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 7 do umowy,8) STWIOR stanowiący Załącznik Nr 8 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 492,68 PLN (słownie: osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące 68/100 zł).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mietków o nr: 72 9584 1119 2012 1200 0315 0004 z dopiskiem „Modernizacja opraw oświetlenia dróg w Gminie Mietkó w”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….–do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę i montaż co najmniej 300 szt. opraw oświetlenia ulicznego lub opraw parkowych, wykonanych w technologii LED.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw potwierdzić zakres zamówienia, w szczególności ilość oraz rodzaj dostarczonych i zamontowanych opraw oświetleniowych.2) W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizował wymagane zamówienie w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach