Przetargi.pl
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze

Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (75) 64-731-00
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (75) 64-731-00
    REGON: 230821492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15, 58-500 Jelenia Góra wraz z pomiarami. W zakres zamówienia wchodzi również demontaż dotychczasowych opraw oświetleniowych, wraz z ich utylizacją. 2. Celem realizowanych prac jest modernizacja oświetlenia poprzez wymianę wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na oprawy z energooszczędnymi źródłami światła (LED).3. Przedmiot obejmuje następujące części zadań:1) demontaż opraw oświetleniowych przeznaczonych do wymiany wraz z ich utylizacją,2) montaż nowych opraw z ledowym źródłem światła, 3) pomiar natężenia oświetlenia.4. Wymiana oświetlenia dotyczy pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i piętrach (I, II i III) budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15. Pomieszczenia, w których montowane będzie oświetlenie energooszczędne, to pomieszczenia biurowe (w tym zlokalizowane na poddaszu), korytarze i klatka schodowa, łazienki, piwnica.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 0/100);2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku poniższych formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, nr: 85 1020 5226 0000 6002 0681 3671;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. O skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu decyduje moment uznania jego kwoty (tj. zaksięgowania) na rachunku bankowym Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 9.00 w dniu 13 czerwca 2023 roku. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), Wykonawca załącza do oferty potwierdzenie dokonania przelewu środków na rachunek bankowy Zamawiającego tytułem wniesienia wadium.6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanej przez jego wystawcę.7. Z treści gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 (art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w ust. 11 pkt 3, zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą - z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 10 pkt 2 i 3 oraz ust. 11.10. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo – jeżeli nie jest to możliwe – z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Szczegółowe zapisy dot. wadium zostały ujęte w Dziale XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca, wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami posiadającymi kwalifikacje jak niżej:Świadectwo kwalifikacyjne, np. SEP lub równoważne:• „E” – eksploatacja instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych – minimum 1 (jedną) osobą,• „D” – dozór nad eksploatacją instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych – minimum 1 (jedną) osobą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach