Przetargi.pl
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji gruntów i budynków nowego obrębu: Dąbrowa, gmina Twardogóra, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji gruntów i budynków nowego obrębu: Dąbrowa, gmina Twardogóra, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) wznowić punkty osnowy pomiarowej oraz założyć brakującą osnowę pomiarową niezbędne do dokonania pomiaru; b) dokonać trwałej stabilizacji punktów osnowy pomiarowej wznowionej i nowozałożonej oraz sporządzić opisy topograficzne; c) uzgodnić przebieg granic zewnętrznych z obrębami sąsiednimi poprzez wznowienie znaków granicznych w trybie art.39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Wznowione punkty graniczne zastabilizować trwale - w uzgodnieniu z PODGiK w Oleśnicy. d) dokonać analizy materiałów geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących granic działek; e) sporządzić raporty odzwierciedlające czynności wykonane w myśl rozdziału 9 Instrukcji technicznej G-5 Ewidencja gruntów i budynków; f) w przypadku braku materiałów geodezyjnych i kartograficznych niezbędnych do obliczenia współrzędnych punktów granicznych dokonać ustalenia granic działek w trybie określonym w § 38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków; g) dokonać badania ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości - dział I i II księgi wieczystej; h) wszystkie nowo obliczone powierzchnie działek należy porównać z odpowiadającymi im danymi zawartymi w operacie ewidencji gruntów i w księgach wieczystych. i) przed ogłoszeniem stanu posiadania sporządzić protokół zawierający dane dotyczące podmiotów władania: imię i nazwisko właściciela, użytkownika i dzierżawcy, imiona rodziców, aktualny adres, PESEL oraz dane dotyczące działek: powierzchni dotychczasowej przed modernizacją i powierzchni otrzymanej w wyniku modernizacji; j) zmiany w powierzchni działek, na które zainteresowani podczas wyłożenia projektu nie wyrazili zgody należy sprawdzić i ponownie zamierzyć w terenie z udziałem stron (zawiadomienie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru), z pomiaru sporządzić protokół oraz szkic sytuacyjny uwzględniający stanowiska stron potwierdzone podpisem; k)sporządzić zestawienie zawierające powierzchnię działek wykazanych w operacie ewidencji gruntów z powierzchnią nowo obliczoną oraz ich różnice; l) dokonać porównania mapy ewidencyjnej w zakresie budynków i budowli, brakujące budynki i budowle oraz kontury terenów zabudowanychpomierzyć w terenie; m) zebrać dane ewidencyjne dotyczące budynków w celu utworzenia rejestrów i kartotek budynków, numerację porządkową nieruchomości uzgodnić z Zamawiającym - wykonać fotografię budynków (format JPG); n) porównać mapę ewidencji gruntów pod względem użytków gruntowych z wyjątkiem gruntów Lasów Państwowych (zgodnie z § 67 i 68 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów). W przypadku rozbieżności sporządzić dokumentację geodezyjną, którą należy przedłożyć Staroście w celu podjęcia stosownej decyzji (decyzja zatwierdzająca zmiany klasyfikacji musi być ostateczna przed datą wyłożenia projektu opisowo-kartograficznego) - koszty postępowania w zakresie klasyfikacji gruntów, wykonanej przez upoważnionego klasyfikatora z listy Wojewody Dolnośląskiego oraz koszt sprawdzenia klasyfikacji przez upoważnionego inspektora z listy Wojewody Dolnośląskiego, pokryje Starosta z własnych środków; o) w przypadku, gdy zasięg konturów użytków gruntowych ujawnionych w operacie ewidencji gruntów jest zgodny z terenem, dane w tym zakresie oraz zasięg konturów gleboznawczej klasyfikacji gruntów należy przyjąć z dotychczasowej mapy ewidencji gruntów (opracowanej numerycznie) - grunty zabudowane przeznaczone na cele nierolnicze oznaczyć zgodnie z postanowieniem § 68 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków; p) budynki podlegające ewidencji należy zobiektować według standardu V-Mapa, parametry obiektowania uzgodnić z PODGiK; q) przetworzyć wszystkie dane dotyczące działek, budynków i użytków w celu utworzenia mapy numerycznej. Mapę należy opracować obrębowo w systemie V- Mapa V.3.0; Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia utworzonej numerycznej mapy ewidencyjnej do istniejącego w PODGiK systemu V-Mapa (autorstwa firmy PGI COMPASS S.A. z Krakowa). Podstawowym formatem danych do zasilenia w systemie V-Mapa jest plik DGN edytora graficznego firmy BENTLEYz odpowiednim ustawieniem początku układu współrzędnych oraz odpowiednią rozdzielczością obrazu. Prace modernizacyjne będą wykonywane w siedzibie PODGiK na przygotowanych do tego celu stanowiskach. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt komputerowy. Powyższe prace odbywać będą się na rzeczywistej bazie danych PODGiK, w tzw. trybie on line, i nie mogą zakłócać bieżącej pracy Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Oleśnicy. Wykonawca powinien posiadać licencję na oprogramowanie V-Mapa(E) przeznaczone do prowadzenia numerycznej mapy ewidencyjnej. r) wszystkie współrzędne powstałe z modernizacji operatu ewidencji gruntów opracować w układzie 65 i 2000; s) sporządzić odpowiednią dokumentację końcową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 2 000,00PLN - przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uznane zostanie za skuteczne jeśli do godziny 11 °° w dniu 15 września 2010 r., kwota wadium znajdzie się na rachunku Gminy Twardogóra. Nr konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: Bank Spółdzielczy oddział w Twardogórze Nr 26 9584 1047 2005 0500 0592 0004 4. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta i Gminy Twardogóra w terminie do godziny 11:00 dnia 15 września 2010 r. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty przetargowej poprzez dołączenie stosownych dokumentów. 6. Oferta niezabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczona z postępowania. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach