Przetargi.pl
Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 6/2 i 6/3 obręb 3-01-07. WYMAGANIA I ZAKRES ROBÓT: 1.) Zakres robót obejmuje: a) prace przygotowawcze, demontażowe (w tym wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów małej architektury), b) wybudowanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi (najwyższy HIC wynosi 1,20 m. Przewidywana grubość płyt to ok. 40-45 mm, ale to uzależnione jest od producenta płyt, więc grubość do uzgodnienia z inspektorem nadzoru), c) wykonanie nawierzchni betonowych (kostka, płyty chodnikowe) z podbudową i obrzeżami betonowymi oraz nawierzchni piaskowej z zadaszeniem (piaskownice), c) wykonanie nawierzchni betonowych (kostka, płyty chodnikowe) z podbudową i obrzeżami betonowymi oraz nawierzchni piaskowej z zadaszeniem (piaskownice), d) zakup, dostawę i nasadzenia zieleni, gospodarkę drzewostanem, e) założenie trawnika wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej, f) elementy uzupełniające tj. demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie płotków, ekranu akustycznego, g) przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 2.) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: projekt wykonawczy pn.: Projekt zagospodarowania terenu dla zadnia inwestycyjnego p.n.: „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6”, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót w zakresie podanym w załącznika nr 1 rysunek PZ 04 i przedmiarze robót. 3.) Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zlecenia na własny koszt kontroli po montażowej placu zabaw. Kontrola powinna obejmować wszystkie elementy placu zabaw wraz z kontrolą właściwości amortyzujących nawierzchni bezpiecznej i być przeprowadzona na podstawie obowiązującej normy. Należy przedstawić zamawiającemu sprawozdanie oraz certyfikat z inspekcji z oceną pozytywną. Dokument ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót. 4.) Brak możliwości bezpośredniego dojazdu na plac budowy. Należy przewidzieć ręczny transport materiałów oraz roboty budowlane wykonane ręcznie. Wjazd na teren przedszkola jest od strony ul. Walecznych, ogród znajduje się na tyłach budynku. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa wzór umowy, opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót - załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ. 2. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z kierownikiem gospodarczym placówki oświaty, na terenie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na żadne pytania. Ewentualne pytania, które mogą nasunąć się po odbyciu wizji, należy skierować do Zamawiającego na adres e-mail: ppl.wzp@um.warszawa.pl. W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców Zamawiający opublikuje odpowiedzi na te pytania na stronie internetowej http://zamowienia.pragapld.waw.pl, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Pzp. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracownika/pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m.in: związane z wykonywaniem nawierzchni poliuretanowych, robót ogrodniczych oraz robót związanych z montażem elementów małej architektury. Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 5 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach