Przetargi.pl
Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na ulicy Piaskowej w Siedlcach, na działce nr 87 w obrębie ewidencyjnym nr 11, od pikietażu 0+865,70 do pikietażu 1+400, w ramach ,,Etapu II przebudowy ulicy Piaskowej od przejazdu kolejowego do ulicy Piaski Zamiejskie"

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na ulicy Piaskowej w Siedlcach, na działce nr 87 w obrębie ewidencyjnym nr 11, od pikietażu 0+865,70 do pikietażu 1+400, w ramach ,,Etapu II przebudowy ulicy Piaskowej od przejazdu kolejowego do ulicy Piaski Zamiejskie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni, 2) ścinanie drzew i karczowanie pni o średnicy 16-35cm ze zrębkowaniem i odwozem zrębków w miejsce wskazane przez Inwestora - rozścielenie wokół pni drzew (teren miasta Siedlce), 3) mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów (o powierzchni pojedynczego skupiska nie przekraczającej 25m2) ze zrębkowaniem i odwozem zrębków w miejsce wskazane przez Inwestora - rozścielenie wokół pni drzew (teren miasta Siedlce), 4) rozebranie oporników betonowych posadowionych na ławie betonowej z oporem, z odwozem materiału na składowisko odpadów, 5) rozebranie nawierzchni z płyt Jomb, na podsypce piaskowej, ze składowaniem płyt na istniejącym obok parkingu, 6) mechaniczne usunięcie humusu o gr. średniej 15cm, z przemieszczeniem na zieleniec i przewozem nadmiaru samochodem samowyładowczym na odkład, 7) wykonanie mechaniczne wykopu w gruncie kat. III-IV, z przemieszczeniem na nasyp i przewozem nadmiaru samochodem samowyładowczym na odkład, 8) profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV, 9) wykonanie podbudowy pod chodnik z chudego betonu cementowego Rm=6÷9MPa, o gr. 15cm po zagęszczeniu mechanicznym, 10) wykonanie podbudowy pod zjazdy z chudego betonu cementowego Rm=6÷9MPa, o gr. 25cm po zagęszczeniu mechanicznym, 11) wykonanie podbudowy pod ścieżkę rowerową z chudego betonu cementowego Rm=6÷9MPa, o gr. 15cm po zagęszczeniu mechanicznym, 12) ustawienie krawężników betonowych szarych 15x30cm, na ławie z betonu C12/15, z oporem, o wymiarach 30x10+15x15cm, 13) ustawienie krawężników betonowych zjazdowych i przejściowych szarych 15x22cm na ławie z betonu C12/15, z oporem, o wymiarach 30x10+15x15cm, 14) ustawienie oporników betonowych szarych 12x25cm, na ławie z betonu C12/15, z oporem, o wymiarach 30x10+15x15cm, 15) ustawienie obrzeży betonowych szarych 25x8cm (z felcem) na ławie z betonu C12/15, z oporem, o wymiarach 20x10+10x10cm 16) ustawienie obrzeży betonowych szarych 25x8cm (z felcem) na ławie z betonu C12/15, z oporem, o wymiarach 28x10+2x10x10cm (obustronny opór), 17) Spryskanie podbudowy betonowej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2, 18) Spryskanie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2, 19) wykonanie warstwy wyrównawczej z AC 16 W 35/50 KR1-2 o gr. 4cm, na ścieżce rowerowej i zjazdach znajdujących się w ciągu ścieżki rowerowej, 20) wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S 50/70 KR1-2 o gr. 4cm, na ścieżce rowerowej i zjazdach znajdujących się w ciągu ścieżki rowerowej, 21) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, fazowanej o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem, 22) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej fazowanej o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem, 23) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 24) remont cząstkowy chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, 25) wykonanie zieleńca wraz z uzupełnieniem ziemi roślinnej i obsianiem nasionami traw. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) układanie nawierzchni drogowych. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.), z wyłączeniem osób kierujących robotami budowlanymi i wykonujących obsługę geodezyjną. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z Projektem budowlanym i warunkami technicznymi. 9. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu. 10. Drewno uzyskane z wycinki stanowi własność Zamawiającego. 11. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2020 r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł). Wadium może być wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Wadium. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na ulicy Piaskowej w Siedlcach F.271.12.2020. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie poręczenia lub gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach