Przetargi.pl
Modernizacja ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej w Gaju

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej w Gaju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: „Modernizacja ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej w Gaju”. Projekt dofinansowany w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa - MIRS”. Zakres inwestycji obejmuje:  wymianę nawierzchni asfaltowej boiska na powierzchnię poliuretanową wraz z urządzeniami;  budowę piłkochwytów. Wyżej wymieniony zakres obejmuje pozycje z przedmiaru robót (Załącznik nr 8) wymienione w: dziale 1 – REMONT BOISKA, dziale 3 – URZĄDZENIA BOISKA, dziale 4 - OGRODZENIE BOISKA – PIŁKOCHWYT. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarami robót, STWiORB, które to określają szczegółowy zakres zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Załącznik nr 7 – Projekt budowlano-wykonawczy, Załącznik nr 8 - Przedmiary robót, Załącznik nr 9 – STWiORB. 3. Jeśli w czasie opracowania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót to w ramach zapytań należy wyjaśnić z Zamawiającym. 4. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający uważa, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 5. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 6. Wykonawca obliczy wartość zadania na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. Wartość zadania należy obliczyć na podstawie robót zestawionych w: dziale 1 – REMONT BOISKA, dziale 3 – URZĄDZENIA BOISKA, dziale 4 - OGRODZENIE BOISKA – PIŁKOCHWYT. Pozostałe działy służą tylko dla celów informacyjnych. 7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót – tylko: dział 1, dział 3, dział 4) (kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy). 8. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) organizacja terenu objętego robotami budowlanymi. 2) zabezpieczenie terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób trzecich, 3) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, 4) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, 5) prowadzenie dziennika budowy. 10. Zamawiający zobowiązuje, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin terenu budowy. 11. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacja techniczną. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzenie przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r poz. 1186) oraz jakościowo i gatunkowo wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 12. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji technicznej. 13. Zastosowane w dokumentacji nazwy własne urządzeń lub materiałów, nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Wszystkie zatem wyszczególnione w dokumentach przetargowych nazwy własne są podane, dla określenia standardu oraz właściwości technicznych należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty, jako typowy przykład. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych - równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym, o nie gorszych parametrach. Można zastosować rozwiązania równoważne do powołanych norm w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo wskazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów, /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. 14. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, co oznacza że nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu umowy , w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy. 15. Rozliczenie za roboty będące przedmiotem umowy nastąpi na podstawie faktury częściowej za wykonane ROBÓT PRZYGOTOWAWCZYCH. Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową po przedłożeniu Protokołu Odbioru. 16. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z Protokołem Odbioru przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym. ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych 00/100) 9.2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 9.2.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Mogilany nr rachunku: 22 8591 0007 0220 0000 0273 0006 z dopiskiem odpowiednio : postępowanie nr ZP.271.1.31.2019 przetarg pn.: Modernizacja ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej w Gaju wadium w kwocie: 10 000,00 zł b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 9.2.3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć z ofertą – może być w oddzielnej kopercie Urząd Gminy Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2 -(Dziennik podawczy I piętro) 9.2.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9.2.5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy Załącznik nr 1 , Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w tym: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 7.1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót - (Załącznik nr 8). Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. (kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy). 5. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach