Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg
- Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
ul. Rynek 1
32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
REGON: 55195800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 73 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 6 kompletów sznurów świetlnych, 2 kompletów kurtyn świetnych, naprawa 88 elementów słupowych, naprawa 1 figury 3D, montaż 487 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 sztuk figur 3D oraz najem dekoracji świątecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: "Dostawa 73 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 6 kompletów sznurów świetlnych, 2 kompletów kurtyn świetnych, naprawa 88 elementów słupowych, naprawa 1 figury 3D, montaż 487 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 sztuk figur 3D oraz najem dekoracji świątecznej." Zadanie I: „Dostawa 73 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 6 kompletów sznurów świetlnych, 2 kompletów kurtyn świetnych, naprawa 88 elementów słupowych, naprawa 1 figury 3D, montaż 487 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 sztuk figur 3D”. Zadanie II: „Najem dekoracji świątecznej”. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527220-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie dla zadania nr 1 w kwocie 3.000,00 zł; dla zadania nr 2 w kwocie 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). 7.5. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania nr I, załącznik nr 1b do SIWZ dla zadania nr II. 7.6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 64 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 6 kompletów sznurów świetlnych, 2 kompletów kurtyn świetnych, naprawa 120 elementów słupowych, montaż 240 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 sztuk figur 3D.
Dodano: 2020-10-26 - Najem elementów dekoracji świątecznej
Dodano: 2020-09-28 - Najem elementów dekoracji świątecznej
Dodano: 2019-11-19 - Najem elementów dekoracji świątecznej
Dodano: 2019-11-05 - Dostawa 52 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, naprawa 45 elementów słupowych, montaż 414 szt. elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 szt. figur 3D oraz najem dekoracji świątecznej
Dodano: 2018-10-22 - Dostawa 71 elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 12 kpl. sznurów świetlnych, 4 kpl. sopli świetlnych, naprawa 36 elementów słupowych, montaż 346 szt. elementów słupowych oświetlenia świątecznego, 2 szt. figur 3D oraz najem dekoracji świątecznej
Dodano: 2017-10-20